• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @Misha, eu doar am zis ca-i bine sa papi rahat turcesc, ca e bun. Multi producatori aleg sa produca in China. Multe companii fac outsourcing. Suna bine, pana intrebi clientii si te uiti ca t de nemultumita e lumea. Daca-mi spui ca turcii, chinezii si indineii fac o treaba la fel de buna ca japonezii, americanii sau nemtii, permite-mi sa nu cred si chiar sa rad.
    Turcii promit o chiftea mai bună decât hot-dog-ul american: ”Vom face o mașină electrică mai eficientă și mai sigură decât Tesla”
  • Rahat turcesc. Mmmm, asa-i de bun.
    Turcii promit o chiftea mai bună decât hot-dog-ul american: ”Vom face o mașină electrică mai eficientă și mai sigură decât Tesla”
  • Mainii tale drepte ii place VW? Interesant.
    Sportiva pentru familişti: Toyota GT86 Shooting Brake Concept e spectaculoasă, dar nu va fi lansată niciodată în producţie
  • @ioi, Fiat 500 si Mini nu sunt hatchback-uri. In rest, spor la frustrari. Eu mi-am dovedit comentariul: Golf GTI nu a fost nici primul, nici cel mai bun hothatch. N-am zis nimic altceva. Am ales Renault 5-ul pentru ca a fost mai cunoscut pentru noi. Bineinteles ca ma uit pe google, spre deosebire de tine, nu ma laud ca as fi o enciclopedie ambulanta si sincer imi folosesc creierul pentru informatii mai importante decat anul de fabricatie a nu stiu carei Simca sau Talbot. Eu am incheiat discutia. Spor.
    Cel mai tare GTI din istorie: noul VW Golf GTI Clubsport S oferă 310 CP și bate toate hatch-urile cu tracțiune față pe Nurburgring
  • Au fost 3 hothatch-uri dragul meu. Am inteles clar mesajul. Nu doar ca imi e clar, dar nici macar nu ma prea afecteaza cine a fost primul. Eu iti spun ca Golf-ul n-a fost nici primul, nici cel mai bun. Ti-am spus ca au fost 3 inaninte lui. E suficient sa fie un model, ca sa nu-l faca primul. Acuma daca pentru tine 14
    Cel mai tare GTI din istorie: noul VW Golf GTI Clubsport S oferă 310 CP și bate toate hatch-urile cu tracțiune față pe Nurburgring
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău