• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Din pacate costurile sunt foarte mari, cel putin la BMW. Nu m-as vedea apeland la serviciile lor, decat daca as avea foarte multi bani si mi-as dori o restaurare completa, la showroom condition. Pentru cine are un vehicul istoric cu o valoare de peste 100,000 de euro, merita, altfel... nu prea vad cum.
    Land Rover Heritage, divizia de vehicule istorice care va avea grijă de modelele clasice ale companiei
  • Sper sa nu fiu off-topic, dar pentru cine e interesat sa-si "ascuta" cunostiintele si simturile la volan, exista si variante mai ieftine din partea instructorilor din Romania, care ofera cursuri atat de pilotaj, cat si de condus defensiv. Vorbim aici de piloti sau fosti piloti de raliuri care iti pun in vedere multe aspecte, inclusiv cum sa iesi dintr-o masina dupa un accident, cum sa faci fata la diferite suprafete de rulare si asa mai departe. Un astfel de curs iti poate salva viata pentru ca nu de putine ori, in cazul in care te dai peste cap si n-ai patit nimic, risti sa-ti rupi gatul cand iti desfaci centura, daca nu stii ce sa faci. Pentru cine e interesant si are un buget limitat, recomand varianta asta. BMW ofera si ei cursuri basic incepand de la sub 500 de euro pentru un instructaj basic de o zi cu masa inclusa, instructaj teoretic, practic si asigurare sau preturi asemanatoare pentru cursuri mai distractive gen drifting pe zapada cu un M4 si sigur ca ajung pana la 4000-5000 de euro pentru excursii de cateva zile prin Namibia. Detalii cu preturi se gasesc pe site via google. Mentionez asta ca o posibila alternativa, mai ieftina... nu ca sa aduc in discutie un alt brand.
    Cele 50 de umbre ale lui Porsche
  • @AM "GT3 devine un monstru care profită la maximum de cele aproape 200 de kilograme în minus și de sistemul de frânare, de suspensii și mai ales de motorul V6 aspirat de 3.8 litri" Cred ca ar fi B6, nu V6... sau e vorba de alt model ? Nici nu mai conteaza, la ce momente traiesti acolo si la chestiile care le inveti... restu sunt detalii :)
    Cele 50 de umbre ale lui Porsche
  • @Andi aaa da, ca is Pastele ! Da da, bine zis !
    Director BMW: "Menținerea plăcerii de a conduce un BMW e vitală. Mașinile noastre sunt conduse de clienți, nu de cei care fac regulile de emisii"
  • @Mircea da' cu comment-ul meu ce ai avut ? :)) Anyway, poate ar fi mai simplu sa poti posta doar daca ai cont. Dar cum zici, mare lucru nu se poate face, nu pt a elimina problema 100%. Eu nu inteleg cum se face ca pe Facebook la pagina AM sau alte pagini, nu prea se injura lumea chiar asa, macar ca e mai simplu. Cheers
    Director BMW: "Menținerea plăcerii de a conduce un BMW e vitală. Mașinile noastre sunt conduse de clienți, nu de cei care fac regulile de emisii"
Pagina
12345...128129130...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău