• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @AM asta e excelenta, iar disclaimer-ul e exceptional: "orice asemanare cu realitatea, este pur intamplatoare" bwahahahah
    Mașina autonomă, din ce în ce mai aproape: şi-a făcut imn și steag propriu și dorește ca școala de șoferi să fie bilingvă
  • Paella va fi cu de toate ?
    SUV-ul Seat va avea un sistem de climatizare cu trei arome olfactive: jamon, paella şi sangria
  • In grila aia de radiator parchezi lejer un Fiat 500
    Lexus RX primeşte o nouă generaţie: avem primele imagini și informații oficiale
  • @Blow me: bine pa :) PS Cauta-ti o prietena, sau prieten...dupa preferinte. Face minuni in privinta frustrarilor, adica te elibereaza... stii cum zic ?
    Prima imagine cu interiorul noii generații Jaguar XF, rivalul lui BMW Seria 5
  • @Blower, dragule, tu esti in plop si plopu-n aer.... 1. Stiu cu ce este dotat acel motor, stiu ca are un single scroll turbo. Ceea ce vrei tu sa zici cu chestia asta, nu mi-e inca clar... Nu stiu daca am afirmat eu altceva, incat sa zici ca habar n-am ce vorbesc. 2. Bai, acelasi BMW de care vorbim, caci despre el e vorba, zic. 3. De unde stiu ? logica pura si experienta, ori tu n-ai nici una, nici alta. Daca tu crezi ca un V6 de 3800 benzina e mai econom decat un 2000 diesel pe o caroserie mai usoara... iti urez succes pe lumea in care te aflii. N-am spus ca-s mai ieftine, am spus ca sunt ieftine din cauza motoarelor mici, adica si ieftine de intretinut pentru ca: taxe mici, impozit mic, asigurare mica, consum mic, etc etc etc Motor mic diesel = consum mic, poluare scazuta = eficienta mai mare comparativ cu un 3800 benzina. Sunt serii 5 cu 500.000, chiar peste 700.000 de km la bord si motoarele nu sunt in gunoi = vorbesti avioane. Inca o data, domnule logica, trebuie sa ai in vedere ca vorbim de un motor cu o tehnologie veche de 6 ani. Cu toti aia 5 cai in plus, Hyundai-ul de 3,8 ajunge la 100km/h in 6,9 secunde, pe cand BMW-ul o face in 6,0 secunde. Consumul la Hyundai e de 12,4 in oras si 8,1 afara, BMW= 11,8 si 6,6. No domn injiner, ziceti-ne si noua, cum sa fii mai rapid si mai econom in acelasi timp, cu un motor vechi ? Tu ai crezut ca premiile alea pentru "motorul anului" s-au dat pe spaga, este ? hehe, ei bine... nu. Nu, sa stii ca nu stiu ce-i un turbo, te rog... lumineaza-ma domn' injiner.
    Prima imagine cu interiorul noii generații Jaguar XF, rivalul lui BMW Seria 5
Pagina
12345...131132133...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău