• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @Mihai ceea ce spui tu sunt tehnologii bune, dar nu sunt inovatii. Toate acele tehnologii au fost inovate de mult si implementate pe alte masini. Daca ma insel, te rog sa ma contrazici. Comparatia intre entry-level-uri n-are nici un rost daca vorbim strict de motorizari, nu vad relevanta sincer. Pe unele piete se vinde Genesis doar de 5000cmc V8, sa-l compar acuma cu un 520d ? Cam pe oricine intrebi, 1 secunda de la 0 la 100 e destul de mult, chiar foarte mult. Ca vinde Genesis, nu contest, dar nu la nivelul Audi, Mercedes, BMW sau poate nici chiar cat Jaguar. Vorbim strict de SUA si Rusia. Mihai, eu am citit un test cu Genesis de 5000cmc model 2015 in care lua suta in 7,1 secunde, conform jurnalistilor. Eu n-am crezut, asa ca m-am uitat pe youtube la un clip, rezultatul a fost 6,1 secunde. Stii cat face M5-ul ? 4,3.... eu zic totusi ca e o diferenta.... Adica un M5 din 86 avea exact 6,1s pana la 100 km/h. Eventual il putem compara cu acel model vechi de imediat 30 de ani. Seara faina
    Prima imagine cu interiorul noii generații Jaguar XF, rivalul lui BMW Seria 5
  • @George foarte nasol si adevarat ce spui. E pacat ca de multe ori imaginea unui brand e terfelita, dar asta doar din cauza unor angajati incompetenti. Poti sa le scrii celor din Germania, sa te adresezi celor de la OPC daca crezi ca e cazul, daca stam cu mainile in buzunar, n-o sa se schimbe nimic. BMW a facut 2 uriase greseli care ii bantuie si o sa-i bantuie si de acum inainte. Ma refer la problema pompelor de benzina de pe 335i-uri si la problema motoarelor N47, carora li se rupe lantul, aceste motoare avand clar o greseala de proiectare, avand lantul de distributie montat in partea din spate a motorului. In nici una din situatiile astea, BMW nu a luat o pozitie ferma, in favoarea clientului. In loc sa faca un recall masiv, la primele semne, au continuat sa arunce pisica peste gard. Pacat, caci in general au masini destul de fiabile, dar problemele astea i-au afectat mult.
    Şeful BMW: "Anul acesta am putea pierde prima poziţie în clasamentul vânzărilor pe segmentul premium"
  • @Mihai n-am nici o ambitie, in afara de cea de a dovedi unor oameni ca denigreaza fara drept anumite marci, doar pentru ca-s detinute de persoane mai putin respectabile. Am si o ambitie de a retalia cand cineva devine frustrat si scuipa niste lucruri fara argumente reale, cu scopul de arata ca o marca e mai buna decat toate restu. Cel mai mult ma deranjeaza etichetele: de exemplu ca-s un coccalar obsedat de BMW care nu stie altceva. Uita-te la tine, crezi ca nu-mi place Mazda 6. Am scris foarte clar de cel putin 3 ori pe AM: Daca as avea 30.000 de euro, maine as semna pentru o Mazda 6, clar. Ca-s mai bune decat un seria 3 ? n-as spune asta, dar mi-as dori una. Daca as colectiona masini, ai gasi cu siguranta si Honda CRX si Celica GT-4 si un Skyline 2000 GTR ;) la mine in garaj. Poate nu stii ca sunt un mare fan Subaru Impreza, mi-as lua un model din fiecare generatie WRX. Mi-as fi si luat unul, daca consumul si piesele n-ar fi o problema. Eu imi repar singur masina, motorul Boxer e unul mai putin accesibil unui mecanic de weekend. Mersi pentru aprecieri, noapte buna. @LauCalin sa cresti mare si sa nu renunti la visul tau, tu stii ca stiu bine ce vorbesc ;) si daca vrei, iti gasesc un Volvo bun si la 3000 de euro. Ti-am zis ca-mi faceau si mie cu ochiul unele :) Cand pasiunea deja devine obsesie, ajungi sa-ti iei orice, doar modelul X sa fie. Dar stiu ce zici si ai facut o alegere corecta.
    Arena Leilor
  • 200 de cai, e drept.... dar hai sa-ti spun un secret baietas: nici un Bo$$ n-o sa-ti cumpere o flota de 300 de Genesis-uri cu motor de 3800cmc entry level, nu nu, o sa aleaga un Seria 5, diesel de 2000cmc, pentru ca vezi tu, sunt ieftine, econome si eficiente. Acuma poate o sa intelegi de ce clasamentul tau, pardon... a expertilor ADEVARATI din domeniu, e aiurea. Si serios, expertii astia din domeniu nu ti-au spus ca nu-i corect sa compari la design un model 2014-2015 cu un model cu 4-5 ani mai vechi ? Adica serios... cam care ar arata mai modern, dupa parerea ta ? No, astept sa vedem inovatiile alea. Pana atunci, iti ofer eu una pe BMW: twinpower turbo ;) ia-o p'asta !
    Prima imagine cu interiorul noii generații Jaguar XF, rivalul lui BMW Seria 5
  • @Mihai ne doare in cot de entry level-ul tau. Du-te intreaba adevaratii specialisti in industrie de ce BMW si Merc vand mai mult in Japonia decat Lexus-ul vietii ? daca tot esti la ei la poarta, intreaba cate Genesis-uri s-au vandut pe glob ? Stii cati cai are BMW dintr-un motor de 3000cmc ? 306, fata de 311 din Hyundai-ul tau de 3800cmc. Stii de cand are BMW motorul respectiv ? din 2009 ofera 311 cai. Stii ca BMW-ul e mai usor cu 200 de kg ? Ca Mercedes si BMW au motoare entry level de 2000cmc si
    Prima imagine cu interiorul noii generații Jaguar XF, rivalul lui BMW Seria 5
Pagina
12345...132133134...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău