• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @Marian probabil se refera la calitate dar mai ales la vascozitate. Avand un ulei invechit cu o vascozitatea mare, poate ingreuna pornirea pe timp de iarna. Odata ca uleiul bun si proaspat asigura o mai buna ungere si etansare, iar pe de alta parte ca un ulei vascos este foarte "gros" chiar si la temperaturi de -5 grade. Daca ai 10WXX, scoate-ti joja la -10 grade dupa ce motorul a stat peste noapte si vei observa ca uleiul abia curge. Din acest motiv se recomanda schimbul de ulei odata cu sosirea anotimpului rece. Asta ca sa nu te ia iarna pe nepregatite ca pe autoritati :)
    Temperaturi foarte scăzute: utilizarea motorinei de iarnă este foarte importantă
  • @Suleyman, nu toata lumea are diesel "de 2015". Multi inca conduc masini cu pompe de injectie rotative si injectie indirecte. Cred ca e lesne de inteles ca articolul nu se adreseaza masinii tale si cum traim in Romania in care sa fim seriosi, un Logan e un lux, n-ar trebui sa fii mirat.
    Temperaturi foarte scăzute: utilizarea motorinei de iarnă este foarte importantă
  • @MNTS Un volum mai mare de fluid se va raci mai greu decat un volum mai mic. Aici vorbim de temperaturi extreme, nu ca ziua sunt 35 de grade si seara 30. Pe acelasi principiu, unui barbat de 50 de kg si 1,60 inaltime ii va fi mai frig la aceeasi temepratura decat unui barbat de 120 de kg si 2,10m inaltime. 2. Condens se formeaza si pe interior datorita moleculelor de apa din aerul din rezervor. Cu cat este mai plin, cu atat este mai putin aer in rezervor. Un stiudiu a testat exact lucrul asta si a ajuns la concluzia ca un raport aer/benzina de 200:1 duce la formarea unei suficiente cantitati de apa incat sa se separe de benzina din rezervor. 3. Exista inca foarte multe motoare cu un retur in rezervor, rolul nu este de a transfera temperatura, e pur si simplu principiul de functionare a multor sisteme de injectie si alimentare cu carburator. Doar motoarele cu regulator de presiune pe pompa, care variaza debitul si volumul din pompa, nu au retur in rezervor. @Joe.giorgica, trebuie inteles ca aici nu vorbim de temperatura de 0 grade la care ingheata apa, vorbim de -35 de grade. Daca fizica e complicata pentru multi, diferenta dintre 0 si -35 este o chestiune de matematica de clasa 1. Cu totii stim (sper) ca motorina este aditivata pentru a preveni formarea cristalelor de gheata. Poti sa-ti ofer un clip pe youtube cu un Camion in Siberia la care soferul face foc cu lemne direct sub rezervorul extern pentru ca motorina a inghetat bocna peste noapte. Este o situatie des intalnita in carburantii neaditivati.
    Temperaturi foarte scăzute: utilizarea motorinei de iarnă este foarte importantă
  • Cel mai rapid SUV de pe Nurburgring = din 10 tipe obeze, aia in rosu danseaza cel mai bine
    Porsche Cayenne Turbo S: faceliftul ne aduce şi cel mai rapid SUV de pe Nurburgring
  • Ecoboost pe Ford GT ? cam nasol. Un GT trebuie sa-ti sparga timpanele la 6000 RPM, nu sa suiere a turbo si blow-off. In fine, nu mi-e in clar articolul: "prototipul care aduce la viaţă, într-o formă contemporană, formele clasicului GT" Pai "clasicul GT" nu-i chiar atat de clasic, eventual GT40 ? sau n-am inteles eu bine.
    Ford GT Concept: prototipul care anunţă renaşterea supercarului american
Pagina
12345...151152153...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău