• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @EU N-am permis de conducere, recunosc. Dar, DAAAAR! am mestecat suficienta guma turbo incat sa-mi dau cu parerea si sa-ti spun ca ridici in slavi ceva ce nu exista, si anume "perfectiunea auto". Daca ar exista, toata lumea si-ar lua Lexus cu tehnologia lor NASA cu tot, insa uite ca nu le cumpara lumea. Poate si faptul ca un telescop de Lexus costa in jur de 2000 de euro are ceva de-a face, asta-i partea a doua... cred ca tine de perfectiunea si tehnologia NASA de care vorbeai. Telescoape aftermarket nu gasesti pentru ca citez "nu s-au vandut destul bucati, asa ca nimeni nu este interesat sa produca telescoape pentru acest model, cele originale fiind singura optiune." Nu stiu cine a afirmat ca masinile nemtesti sunt mai fiabile decat cele japoneze, dar daca ai impresia ca eu am zis asta, atunci hai sa mergem impreuna la OFTALMOLOG, ca asa se scrie dragule, daca tot veni vorba de citit o carte pentru cultura. Asa ca nu-mi mai da tu mie peste nas cu cartile si cultura ta, atata vreme cat esti un semi-analfabet.
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
  • @eu, in primul rand ma jignesti si in al doilea rand nu ma afecteaza deloc. Atata ca puteai sa vii cu ceva mai original decat sa dai copy&paste de la o alta stire unde te-ai trezit sa vorbesti baloane. Toyota era la lectia de chimie cand in '84, BMW avea deja CATEVA seria 7 FUNCTIONALE, alimentate cu hidrogen. Pana una alta, Toyota asteapta propulsoarele BMW la poarta fabricii, poate asa mai reusesc si ei sa vanda ceva prin Europa. S-o fi gandit ca nimeni nu le cumpara motoarele super fiabile care nu se strica niciodata si atunci ar fi cazul sa cumpere de la BMW niste gunoaie de motoare, ca doar astea prin la public. Da noi de fapt de ce ne certam ? Eu ma bucur de parteneriatul BMW si Toyota, astia lucreaza impreuna sa faca bani si noi ne dam in cap. Postarea mea era impotriva obsedatilor pe tema nemtesti vs japoneze, unde japonezele sunt ceva OZN-uri cu tehnolgie din viitor si toate masinile nemtesti sunt practic niste rasnite de cafea. PS Sunt angajat deja, nu-ti fa griji. La KFC mi-au dat mai mult.
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
  • @Inexorabil daca intri in WRC, cu orice masina chiar, atunci o sa fii un mare om. Oricum, eu te sustin. Mai greu e cu omologarea si bugetul de sute de mii, catre un milion de euro pe an, dar toate la timpul lor.
    BMW redevine constructorul premium numărul unu în Statele Unite, depășind Mercedes
  • Obsedatii Japan sunt din nou aici. Nu stiu cum se face ca la orice stire, ei sunt cei mai galagiosi, aroganti si nesimtiti postaci, dar culmea, CULMEA!, astia (idiotii si muritorii de rand) cu masini nemtesti, ba frate ei sunt idiotii si fraierii planetei! Blower (is curios ce blow-ezi tu) saracu e atat de obositor incat mi-am luat un energizant numa ca sa citesc cum se bate cu pumnii in piept facand pe masculul Alpha in 20 de comentarii. Cum incearca sa umileasca un utilizator, dar nu-i iese nici cum. Ce castigi daca iti raspunde la 3 intrebari penibile ? sau mai bine zis, ce castiga el ? ii ceva concurs sau ... ? Ce-ti dovedeste ? Absolut nimic! Orice copil de clasa a 2-a stie sa copieze intrebarea ta, s-o puna in google si sa afle raspunsul in 2 minute. Dragii mei, daca tot vreti sa faceti de cacao BMW doar pt ca voi aveti o masina mediocra facuta undeva pe unde soarele rasare mai repede (cu care v-ar fi fost rusine daca nu era seria Need For Speed si Fast & Furious), atunci inchei prin a va spune ca in anii '80 cand BMW concura cu motoare de 1500+ cai putere, Lexusul vostru era in alta dimensiune a spatiului si a timpului, iar Toyota cauta poze prin ziare cu masini americane, sa mai vada si ei un design numa bun de copiat. Sa ne aducem aminte si ce motor a propulsat McLaren F1 prin 92, detinand recordul pentru cea mai rapida masina de serie, timp de cat ? 10 ani ? Record inca nedoborat de niciun alt motor aspirat. Asa ca lasati trucurile ieftine, ca nu tin. L-ati vazut pe saracul Dan (care nu stiu de ce dracu nu-si schimba poza aia de la profil) si tot sariti pe el, doar pt ca are o masina pe care voi clar o invidiati. Ba ca-i cocalar, idiot, taran, prost, handicapat si in toate felurile il faceti pe saracu omu, fara sa-l cunoasteti si cu siguranta daca ar avea o sigla de Honda sau Toyota la profil, aveati complet alta parere despre el. De aici reiese ca sunteti exact ca majoritatea de oameni idioti din tara asta, care ii judeca pe altii dupa ce masina au, iar pentru mine, orice om care te-ar considera un taran manelist doar ca te vede cu o poza cu un BMW, este descalificat din start.
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
  • Cum am spus, exista multe probleme nerezolvate pana sa ne batem capu cu astfel de masini. O intrebare care se tot invarte in capul meu este: cine e de vina daca masina face o eroare care devine un accident cu victime? cine va raspunde in fata legii ?
    Audi pregăteşte un A8 capabil să se conducă singur la viteze de până la 60 km/h
Pagina
12345...157158159...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău