• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Recomand toata seria Petrolicious, gasiti canalul lor de youtube, au cred ca peste 70 de clipuri, toate de aceeasi calitate, cu povesti cel putin la fel de frumoase.
    Povestea unei mașini speciale: Fiat-Abarth Zagato 750 GT Corsa
  • @Mntsn nu-ti raspund sa intru in polemici, dar mi se pare ca iti sunt dator cu un raspuns, avand in vedere ca ai facut un efort sa raspunzi. O sa incep prin a spune ca, comentariul meu nu ti se adreseaza. Imi exprim frustrarea fata de zeci de persoane de care ma lovesc zilnic si care alta treaba nu au decat sa se lege de fiecare greseala de tipar, virgula nepusa sau mai stiu eu ce, bineinteles ca 90% dintre ei fac greseli exact in postarea in care critica... mi se pare genial. Doi la mana, iti dau dreptate ca un jurnalist trebuie sa stie sa scrie corect, la fel trebuie si profesoara de Romana sa scrie corect, un profesor universitar sau presedintele tarii, printre altii... Dar trebuie sa tinem cont ca suntem oameni si gresim. Stiu foarte bine ce inseamna sa scrii ceva in graba, mai ales traducandu-l de undeva. Si eu sunt familiar cu limba engleza, fac greseli dese in care folosesc cuvinte englezesti romanizate, desi ele nu exista in DEX, e doar o greseala facuta in graba si de multe ori nu o realizez. Asa ca eu accept astfel de scapari, scapari pe care sunt sigur ca le fac si presedintii, profesorii de limba Romana si Papa. Trei la mana: desi ai dreptate in esenta, nu cred ca trebuie sa facem un mare caz din treaba asta, eu ma hazardez cand nu inteleg ce scrie omu sau cand vad ca-i chiar analfabet, pana atunci... de ce sa intrerup o discutie ca sa ridiculizez o greseala ? Si ca veni vorba de ridiculizat, tu te-ai legat de jurnalism cand, in schimb, puteai sa te legi de gramatica, de cultura, de limba romana in general, de ce vrei, dar de ce trebuie sa insulti profesionalismul omului in profesia sa, pentru o asemenea greseala ? Cum am spus in primul comment: nu cred ca daca faci cate o greseala in text, gata, nu mai esti jurnalist, sau daca faci 2 accidente intr-un sezon, nu mai esti un pilot bun. Eu zic ca treaba de jurnalist si-a facut-o bine, acuma ca a facut 3-4 greseli in text, asta e altceva. PS Si eu la fel cu revistele, intrebarea mea e: ce faceai cand gaseai greseli in reviste? dadeai telefon la redactie ? Glumesc. Seara faina si mersi de aprecieri
    Carte de vizită
  • Ce tare, ai gresit un cuvant si gata... ti s-o dus cariera pe pluta. Deci iti dai seama frate ca de scrie Clarkson ceva gresit, practic devine automat un sculer-matriter. Sunteti incredibili ma! cand o sa platiti 10-20 de lei pe o revista auto, puteti avea pretentii, cand in schimb primiti un serviciu gratis, mai si comentati. Eu incep sa am o teorie: nu va duce capu sa discutati altceva, pe subiect, cu argumente, dar vreti totusi sa pareti interesanti, niste cunoscatori ai limbii Romane si atunci trebuie sa faceti de rahat niste oameni care au muncit cateva zile sa-ti aduca tie ceva informatie. Asa faceti si prin casa cu nevestele, rudele, etc? Le dati cu o oala in cap daca conjuga un verb gresit sau ceva?
    Carte de vizită
  • @@ Esti constient dragule ca articolul asta dovedeste ca masina asta este intr-adevar una speciala nu ? Crezi ca s-a dovedit o investitie extraordinara doar pt motor ? Sper ca esti la fel de constient ca masina asta a fost cea mai rapida masina de productie timp de 12 ani la rand, detronata doar de Bugatti cu inca 4 cilindri in plus si 4 turbine. A fost prima masina de productie cu sasiu realizat din fribra de carbon si inca ramane pana astazi cea mai rapida masina construita vreodata cu un motor aspirat, avand o viteza maxima de aproape 400 de km/h si asta inca din 1992!!! No, cand o sa castigi tu cursa de anduranta de la LeMans cu un Tico, atunci o sa fiu stresat, deocamdata sunt foarte calm :)
    Legendarul McLaren F1, o investiție mai profitabilă decât un conac englezesc
  • Cand se lanseaza noua Alfa Romeo cu tractiune spate, ma imbat.
    Noutăţi de la Alfa Romeo: succesorul lui 159 vine în 2015 cu motoare şi tehnologii noi
Pagina
12345...159160161...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău