• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Nu ma dau in vant dupa astfel de masini ce-i drept, dar articolul a fost genial, poate cel mai bun pe care l-am citit pe AM. Bravo Mircea, multumim frumos ca ne faci in ciuda noua, muritorilor de rand si ca macar n-ai pus o poza cu tine la volan sa vedem cum zambeste un om intr-un Lambo. Asta-i o experienta si o rasplata mai degraba pentru voi, decat pentru noi, dar o meritati... orice pasionat auto merita asa ceva. No bun, acuma intrebarea e pe cine naiba luam de gat ca n-avem un circuit calumea ? macar o pista mai lata de karting in Bucuresti?! Pacat, mare pacat si ma intreb daca oare cei de la protectia animalelor nu ne sustin sa avem si noi un hipodrom de asfalt? ar trebui... totusi vorbim de 610 cai salbatici irositi.
    Între fericire şi frustrare: 100 de minute cu Lamborghini Huracan
  • Suleyman, dintre toate modelel BMW post 2000, acesta aduce cel mai mult a BMW E30, dupa mine chiar seamana, filozofia tehnica si de design e evidenta.
    Şeful de design BMW: "Am conceput Seria 2 pentru a evoca spiritul lui E30, a doua generaţie Seria 3"
  • @Alex, foarte utile pentru toata lumea dar va rog sa puneti accent si pe presiunea cauciucurilor, specificati asta concret si n-o treceti la "conditia trenului de rulare" sau "starea cauciucurilor". E un aspect de foarte multe ori neglijat si din pacate, atat de crucial cand vine vorba de o situatie neprevazuta. Presiunea ar trebuie verificata cel putin o data pe luna si de fiecare data cand circulam pe autostrazi sau distante mai lungi, in special in temperaturi extreme. Doar 1 bar diferenta pe o roata poate face diferenta intre un derapaj violent si o tinuta de drum perfect normala, pe traiectoria dorita. Se intampla multe accidente din cauza asta si majoritatea nu afla niciodata cauza reala pentru care au pierdut controlul, neputand uneori sa-si explice cum s-a intamplat si de ce. Aproape toate benzinariile au pompe de aer, nu cred ca-i greu sa tragi langa o pompa de aer dupa ce ti-ai facut plinul (ma rog...) si sa-ti verifici presiunea.
    BMW Technology Workshop Bucureşti: incursiune în secretele celor mai importante tehnologii BMW
  • @Unckle, inteleg tendinta, eu vorbeam insa strict de BMW zicand ca actualul seria 3 ar trebui sa aiba dimensiunile seriei 2. Vrei masina mai mare ? Ia-ti seria 5, pana acum era simplu dar nuuuu, astia s-o gandit sa scoata cate o serie pentru fiecare masina. Are camera de marsarier ? pac! noul seria 9! Are senzori de parcare si o toba in plus? Hopa, noul seria 11. Glumesc, desigur si cam inteleg si tendinta asta a lor, dar totusi... seria 3 trebuia sa ramana o masina mica, usoara si agila, nu un seria 5 pentru saraci.
    Şeful de design BMW: "Am conceput Seria 2 pentru a evoca spiritul lui E30, a doua generaţie Seria 3"
  • Buna initiativa din partea BMW Romania, sa fie primit.
    BMW Technology Workshop Bucureşti: incursiune în secretele celor mai importante tehnologii BMW
Pagina
12345...170171172...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău