• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @AM: "Din ce în ce mai multă lume apreciază E30 (n.r. prima generaţie BMW Seria 3)" Prima generatie a seriei 3 a fost E21, urmasul seriei 02. E foarte bine ca E30 are un urmas, nu inteleg insa de ce acest urmas nu poate fi actualul seria 3 ? Cu alte cuvinte, de ce seria 3, se apropie atat de mult de seria 5 ? Actual seria 3 ar trebui sa fie de dimensiunile seriei 1 si 2 si sa existe atat in varianta coupe, sedan cat si touring si cabrio, adica exact cum era vechiul seria 3 E30. In fine... nu prea conteaza pana la urma, ceea ce conteaza e ca noul Seria 2 este absolut fantastic si ma bucur ca exista.
    Şeful de design BMW: "Am conceput Seria 2 pentru a evoca spiritul lui E30, a doua generaţie Seria 3"
  • @Barbu: http://www.automarket.ro/stiri/povesti-auto-testul-elanului-48059.html
    Porsche Macan reacţionează "ciudat" la Testul Elanului în Suedia. Reacţia Porsche: "E normal, maşina e construită astfel încât să nu se răstoarne"
  • Renault face mult mai mult decat masini cu un design atragator, oricine a condus un RS sau un model mai sportiv, stie asta. Restu, majoritatea, stau pe margine si judeca o marca prin prisma unui Symbol, Logan sau o Laguna obosita. Eu daca ar fi sa aleg intre un OPC, GTI, RS sau ST, as alege oricand un RS. Istoria Renault in motorsport conteaza foarte mult si-si spune cuvantul in filozofia Renault.
    Şeful de design Renault: "Dacă maşinile noastre nu te seduc, suntem morţi"
  • Uitandu-ma la clip, eu zic ca ideea nu-i chiar proasta, dar sistemul reactioneaza mult prea repede, nu vad cum s-ar fi rasturnat exemplarul din clip daca sistemul n-ar interveni ? Nu se rastoarna altele mai grele si cu un centru de greutate mai ridicat, cu o tehnologie mult invechita si s-ar rasturna asta ? Sa-i credem oare pe inginerii de la Porsche? Eu unul sigur nu, se vede clar ca urma sa derapeze spatele, nici vorba de rostogolire. Si chiar daca ar fi asa cum spun ei, de ce ai dori un asemenea comportament, riscand viata pasagerilor si a celorlalti participanti la trafic cand fara acest sistem, s-ar pierde aderenta pe puntea spate, masina ar supravira si cu putin simt, poti readuce masina pe trasa, sub control si fara pericol, in loc sa mori tu si alta familie cu tine ? In astfel de situatii (ca cea in testul de sus) cel mai bun comportament e cel supravirator (neutru e greu de obtinut) , da, iti pleaca spatele, dar ai control asupra directiei si puntii fata, poti controla masina, poti frana, poti accelera si poti mentine derapajul sau il poti stopa insa blocand roata fata... esti gata. In primul rand eu nu stiu daca m-as putea acomoda vreodata cu faptul ca masina imi ia controlul din mana si pot sfarsi grav nu pentru prostia mea, ci a unor ingineri... Cu alte cuvinte, prefer de o mie de ori sa ma dau peste cap decat sa decida masina in locul meu cu mult inainte sa fie nevoie. Daca sunt pe serpentine si ma cred Titi Aur dar masina se "panicheaza" si in loc sa fac un derapaj frumos in jurul acului de par, brusc masina franeaza, subvireaza si intru-n parapet ?
    Porsche Macan reacţionează "ciudat" la Testul Elanului în Suedia. Reacţia Porsche: "E normal, maşina e construită astfel încât să nu se răstoarne"
  • Din descriere si poze "conceptul" de fapt pare un A7... Privit de sus, parca e modelul din I, Robot, alt concept doar ca de acu mai bine de 5 ani. In fine, poate la anu ne prezinta un alt concept: un roadster sportiv si accesibil care s-ar putea numi TT, unele surse spun ca Audi sunt pe cale de a desena si un Hatchback care , speculeaza analistii, se va numi A3. Asteptam cu nerabdare, poate ne prezinta si mult promisul sistem de tractiune integrala care va revolutiona industria auto.
    Audi prezintă primul teaser al conceptului care îi dictează noua direcţie de design
Pagina
12345...171172173...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău