• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Astia de la BMW fumeaza ceva tare stricat acolo la ultimul etaj... Au luat si ei exemplu de la politicianul Roman, expert in traseism. Auzi dom'le, un angajat Audi sa preia fraiele... Cand BMW Motorsport s-a pus pe picioare, s-a facut cu 35 de angajati, ingineri BMW si au avut cel mai mare succes. Astazi, doar ca sa continui ce au inceput si inovat altii, ai nevoie de oameni cu experienta de 30 de ani in companii rivale, interesant.
    Franciscus van Meel, omul care a întârziat lansarea lui Audi R8, va prelua conducerea BMW M
  • @Vianu de asta si disclaimer-ul meu, recunoscand ca nu ma bazez neaparat pe logica si rationament. Mie oricum imi pare rau ca te dezamagesc, insa raman la parerea mea: Lotus face parte dintr-un grup destul de mare, oamenii aia putea fi sigur folositi in alte proiecte. Sunt de acord ca nu-i nevoie de 100 de oameni cand de fapt 90 stau si fluiera, dar nu cred ca e cazul si nici nu ar trebui sa fie prima masura. In primul rand Lotus si imaginea Lotus poate fi mult imbunatatita, de la fiabilitate pana la calitatea asamblarii si dezvoltarea unui produs de un... mai larg consum. Dar pentru asta trebuie investitii, pentru asta trebuie viziune, pasiune si cap; aaa da, si resurse umane. Dar cand nu-ti merge ferma, mai bine omori vacile decat sa cauti solutii de eficientizare. In al doilea rand, Lotus nu face doar un Elise, Lotus are si activitati de consultanta si dezvoltare pentru alti constructori, sunt multe minti luminate acolo, care ma tem ca o sa dispara. Uite BMW de exemplu da? aveau si ei cativa oameni in plus, care peste noapte si in timpul liber visau cai verzi pe pereti, in forma de "M". Uite asa, BMW i-a pus la lucru infiintand divizia motorsport. In doar cativa ani, divizia a ajuns de la 35 de angajati, la 400, acuma or fi cateva mii. Doua concluzii trag de aici: 1. se poate! si 2. chiar si cel mai de jos angajat, poate produce ceva valoros care in timp, se poate transforma intr-o legenda, dar in ziua de astazi nici nume n-avem la resurse umane, doar un numar de ordine. PS La sfarsit faci si tu niste afirmatii in clara necunostinta de cauza, cifrele or fi corecte, dar n-ai de unde sa stii in ce masura sunt utilizati angajatii aia, daca trebuie dati afara 2, 10 sau 1000. Deci faci si tu niste estimari si presupuneri, adica ce face orice user care posteaza pe automarket, ca doar asta e si scopul nu? Daca eram in cunostinta de cauza, poate eram noi CEO ;)
    Noul şef al mărcii Lotus sugerează posibilitatea lansării unui SUV şi a unei berline în gamă
  • Acuma sa vorbesc asa... in totala necunostinta de cauza, bazandu-ma doar pe intuitie. Incep prin a spune ca am impresia ca nea Caisa asta, e un papagal. Un papitoi prost, cu zero calitati de manager, intreprinzator sau vizionar. De ce spun asta? Pentru ca omul asta promite prostii. Ca sa fac un rezumat, el raspunde intrebarii "ce veti face dvs. la Lotus?" cu "Tot ce este acuma la Lotus, voi imbunatati". Adica omu promite ca toate modelele vor fi mai bune, mai rapide, mai ieftine, mai eficiente, parteneriatul va fi imbunatatit, profitul creste, investitorii vin, practic marea cu sarea. In ochii mei esti din start descalificat pentru ca vorbesti ca un politician, adica: "toti au fost prosti inaintea mea, dar cu mine la putere, totul o sa mearga bine". Apoi, trebuie sa luam in calcul ca asta-i Belgian, poate chiar Francez pe undeva, intrebarea mea este: "ce dracu de interes are asta sa puna pe picioare un brand profund Britanic ?" Eu sunt convins ca omu isi umple pusculita indiferent. Dar cel mai grav lucru, absolut incalificabil, e ca prima actiune a lui ca CEO al companiei, este sa dea afara 25% din angajati. Pai scuza-ma, dar in ochii mei esti cel mai prost manager din start. Asta-i primul tau pas? idea ta mareata? sa dai afara oameni? (poate o fost scolit in RO, ar explica multe). Tin sa te anunt, Jane, ca si o maimuta stie sa concedieze, chiar nu-i greu, dar se pare ca in lumea noastra cand dai afara oameni esti apreciat pentru initiativa si ambitie. Poate vorbesc prostii, mi-as dori sa fie asa, insa deocamdata pare ca acest CEO ar putea fi maxim un manager la raionul de detergenti, intr-un Hypermarket... francez, de ce nu? SUV ? ba, io cred ca toti producatorii auto din lume si-au dat mana si au zis "daca ne intreaba careva ce facem in viitor, sa zicem toti ca SUV-uri, ca astea dau bine acuma, sunt in trend" Ce-o sa faci ba Jane cu un SUV? Ii pui portiere ce se inchid cu sfoara, il faci de 1,2 tone si ii pui un motor de Toyota ? O sa-i zici RUV ? Race Utility Vehicle ? Primul SUV cu slick-uri sau ce ai de gand? E plina piata de SUV-uri prostule, numa BMW face vreo 5 modele, inca 3 cel putin sunt pe teava. Tu ce-o sa faci? o sa falimentezi o companie cu o imensa istorie, o sa lasi fara munca familii care si-au dat sangele si sudoarea pentru compania care te imbogateste pe tine, aia o sa faci.
    Noul şef al mărcii Lotus sugerează posibilitatea lansării unui SUV şi a unei berline în gamă
  • Ma mir cum de inca n-a aparut pe piata un SUV Caterpillar ? sau John Deere? De exemplu Boeing ar trebui sa faca si ei macar o camila dinasta, nu de alta dar pierd foarte multa piata. Am inteles ca Doktor Oetker se gandesc si ei sa investeasca intr-o linie de productie pt SUV-uri, imediat dupa ce scot noua aroma de budinca cu gust de cacao si curmale.
    Noul şef al mărcii Lotus sugerează posibilitatea lansării unui SUV şi a unei berline în gamă
  • @LauCalin stai sa vezi ca pleaca Dacia din Romania si raman mii de someri, sa vezi atunci cum se domoleste Romanul nationalist. Dokker si Lodgy ? sa fim seriosi, sunt urate si pentru piata din India.
    Studiu de satisfacţie în Franţa: BMW câştigă la General, Dacia termină pe locul al treilea la categoria Costuri de Întreţinere
Pagina
12345...175176177...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău