• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Cursa am gasit-o pe youtube, difuzata live cu un excelent comentator englez. Aaa da, excelenta cursa!
    Avancronică DTM: Luptă acerbă între BMW şi Audi pentru titlul constructorilor
  • @Tzenu, noile M-uri sunt mult superioare ca performante generatiilor precedente. Uniunea Europeana se opune tot mai mult motoarelor mari si nu mai ai ce cauta pe piata cu ele. Daca BMW scoate un motor V10 aspirat de 500 de cai si 5000cmc si Audi scoate un 3.0 Bi-turbo cu 550 de cai, cine crezi ca pierde in ecuatia asta ? Cei care vor alege BMW-ul suntem noi, fanii, insa noi suntem muirtori de foame, deci nu prea aducem noi (fanii) profit la BMW cumparand M-uri. Si supercar de ce? ca sa arate lumii ca poate? Eu cred ca a aratat lumii 9 ani la rand cu McLaren F1, cea mai rapida masina de serie 9 ani la rand parca nu? Deci daca BMW vrea sa faca un supercar, sa stea toti linistiti ca au cu ce, nu-i problema de asta. Problema e ca nu prea merit si pentru ce sa faca? pentru cine? Si eu as vrea sa vad unul pe strazi, sa le inchida gura la Audi cu al lor R8, dar trebuie sa ma gandesc logic ca nu are rost. Masini precum I8 sunt viitorul deocamdata si nu ne putem opune, daca o facem ne baga UE pumnul in gura. Crezi ca nu le-ar conveni constructorilor sa ia un motor deja existent, un V8, V10 de pe vechiul M5, sa-i puna un turbo sau sa mai lucreze la el si gata? fii sigur ca le-ar conveni, e mai usor, e mai ieftin, e mai convenabil si poate chiar mai perfomant insa nu e prea "eco" si aici ai de pierdut... Vezi americanii care si-au ascultat fanii, numa V8 le-au dat, unde au ajuns?
    BMW i9, un potenţial supercar pentru a sărbători centenarul bavarezilor
  • @Raduvlase, multam fain.
    Avancronică DTM: Luptă acerbă între BMW şi Audi pentru titlul constructorilor
  • Se difuseaza cursa pe ceva site de internet ?
    Avancronică DTM: Luptă acerbă între BMW şi Audi pentru titlul constructorilor
  • @Vlad fii sigur ca rivalitatea astea exista, mai mult decat intre fani. Gandeste-te ca ei castiga bani din asta. Cand BMW e prmiul loc la vanzari globale, stirea asta face inconjurul lumii, asta e o reclama mai buna decat orice alte campanii de marketing care costa miliarde. Daca n-ar fi rivalitate, stai linistit ca Audi n-ar copia ideile BMW si vice-versa. Cea mai buna dovada e ca se ataca unii pe altii si in declaratii in presa sau campanii de marketing. Fii sigur ca marketingul se decide la nivel executiv sau cu aprobarea executivului. Asta cu istoria, traditia si ce vor fanii asa e, dar e de inteles sa nu se respecte. Nimeni nu respecta traditia si fanii, unii mai mult, altii mai putin si cum ziceam, e oarecum ok sa fie asa pentru ca, clientii sunt multi si diversificati. Nu toti vor acelasi lucru si mai ales astazi vor ceva, maine vor altceva. Ca si constructor mizezi pe o ideologie care se vinde si castiga simpatizanti dar peste 5 ani ? poate 90% din ei vor dori altceva. De exemplu ai limitari cand vine vorba de spatiu interior daca ai o masina cu tractiune spate, una cu tractiune fata sau integrala cu motor transversal iti poate oferi (de cele mai multe ori) un spatiu interior mai mare, iar tu ca BMW, pierzi multi clienti incapatanandu-te sa oferi platforme cu tractiune spate. Porsche de exemplu a facut SUV-ul si Panamera care dupa mine-i o mare porcarie, in ochii mei nu-i un Porsche, asa cum nu e nici 924 si nici 944, dar uite ca se vand mai bine decat legendarul 911. Multi constructori astazi nu mai exista pentru ca au tinut mortis sa faca masinile asa cum voiau ei si fanii lor... vezi americanii de ex. Repet, nu-mi convin multe decizii luate de BMW sau alti constructori, dar prefer sa-i vad pe piata, pe sosele, decat in poze si amintiri.
    Franciscus van Meel, omul care a întârziat lansarea lui Audi R8, va prelua conducerea BMW M
Pagina
12345...174175176...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău