• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Multa scoala acolo si masina e faina. Chris Harris a facut un tutorial de drift tot pe un M235i, e pe youtube. Nu incercati pe drumuri publice!!!
    Drifturi în formaţie cu cinci exemplare BMW M235i in Africa de Sud
  • Si din nou ma lovesc de o singura problema: tractiunea fata! De ce Doamne, de ce? Numeri pe degetele de la o mana brand-urile cu tractiune spate si astia se tampesc acuma la cap. Dar daca privim din pct de vedere al vanzarilor si profitului, e de inteles mutarea asta, la fel si cea cu o gramada de modele de SUV-uri pentru ca piata pentru ele este imensa. Acuma ca, clientii sunt prosti si idioti e partea a 3-a, dar asta vor si BMW ofera ce se cere. Pacat... Noroc ca nu toti vrem masini noi si ne putem bucura de masini adevarate, facute pe vremea cand cineva dadea doi bani pe calitate intai si apoi pe profitabilitate.
    Viitorul BMW Seria 1 va debuta în vara lui 2015 şi va da naştere SUV-ului X2
  • @Mircea nu vreau sa-ti raspund pentru ca nu prea ai inteles ce am zis eu si n-a rost sa continuam o polemica pe chestii de semantica. Ceea ce vreau sa-ti spun e ca-mi pare rau daca ai perceput vreun fragment drept "atac la persoana", te asigur ca a fost departe de mine acest gand. Si respectele mele ca vad ca stii cate ceva despre BMW, daca am si disocia brand-ul asta (si oricare altul) de tiganii si cocalarii din RO sau alte tari, totul ar fi mai bine.
    Gură de aer
  • @Mircea stai linistit amice ca nu ma ofensezi pe mine asa usor, nu te mai flata singur. Trebuie sa te straduiesti mai mult de atat si sincer aveam sperante mari :P In primul rand, permite-mi sa confund costul optionalelor cu pretul lor. De ce? pai in 750d primesti o echipare de 4000 de euro ca standard (sa presupunem sistemul audio), pe cand la 730d trebuie s-o platesti daca o vrei. Deci cat platesti tu pentru ea in 730d? costul de productie? sau pretul ei? Uite brusc, diferenta intre 730d si 750d nu-i de 20.000, ci de 16.000 daca tinem cont ca tu ai vrea optiunea aia obligatoriu. Apoi vorbesti de costul unei turbine asa... in vant, ca si cum ti-ai mai lua o bere la meci. Pai hai sa vedem ce implica o turbina in plus? Pai implica o galerie de evacuare noua... sigur... te gandesti "ah, fix pix, sudam niste tevi in plus" pai vezi ca nu-i chiar asa. Exista carti mai ample decat Biblia care studiaza gazodinamica si inca nu-i pe deplin inteleasa, cu asta vreau sa spun ca o galerie de evacuare, facuta de la zero pentru un sistem complet nou, costa o avere si sute de ore de proiectare, inginerie si testare. Apoi vorbim de turbinele in sine care nu sunt la fel si sunt, cel mai probabil, special concepute pentru aplicatia asta. Sistemul de injectie e diferit, ansamblul arborelui cotit e proiectat altfel si doua din cele 3 turbine (care sunt la fel), au si geometrie variabila. Diferentele astea cu injectia si arborele le-am luat dintr-o publicatie in care e testat modelul cu motorizarea asta. Pe langa asta, cu siguranta vorbim de alte filtre, alta galerie de admisie, alta inductie, alt intercooler, alt sistem de wastegate, alt sistem de recirculare si ventilare a vaporilor de ulei, alti suporti motor, alt sistem de management al motorul al carui proiectare si dezvoltare in sine costa cat multe masini bune si mai ales, alte diferentiale. Acuma cat costa un diferential, poti afla si singur, sa stai pe un scaun solid numa. Dar mai simplu, hai sa facem un exercitiu, du-te frumos cu o masina aspirata, oricare... sa zicem un Suzuki Sx4 si cere o conversie turbo, vezi tu in stanga-dreapta si fa o lista cam cu ce piese ai nevoie. S-ar putea sa ajungi la concluzia ca nici unei femei singure intr-un mall nu-i trebuie atatea. Care-i rostul comparatiei cu VAG? pai simplu amice, luam aceeasi caroserie, un SUV in cazul nostru, si ii triplam pretul (preturile cerute de Porsche N.A. , deci in dolari) variantei de top, comparativ cu varianta "cheala". In cazul seriei 7, avem aproape acelasi lucru, dar poti sa te uiti la varianta cu tractiune spate doar, sa vezi acolo ce soc o sa ai la diferenta de pret, mai ales ca tu consideri ca diferenta de costuri intre o masina cu tractiunea pe 2 roti sau 4 o fi de vreo 300 de euro. Prin constructor mic ma refer la unitati vandute si brand-uri detinute, piete de desfacere, angajati, imagine de brand, etc. Nu stiu cifre si nici nu ma intereseaza, dar as paria doi ardei rosii ca BMW e putintel, asa... usor usor dupa VAG la multe din capitolele de mai sus. @Dan_GRC explica foarte bine ceea ce incerc si eu. Referitor la Euro 6, ma refeream strict la gama de BMW seria 7, acuma daca tu compari un seria 7 echipat cu o centrala nucleara sub capota cu un 1,6 de la Opel... incep sa cred ca orice raspuns adresat tie nu-si mai are rostul :)) Am asa o vaga impresie ca-i mai greu sa faci un diesel tri-turbo de 3000 si 381 de cai sa fie Euro 6 decat un 1,6... dar fie. Acuma Euro 6 intre motorizarile seriei 7, da... ai dreptate, insa pre-facelift nu erau Euro 6 si ce sa vezi? ca sa ai Euro 6 plateai in plus, acuma ca si restu au ajuns la standard, ce sa faca? sa taie 10.000 de euro din pretul lui 750d? Si in incheiere, hai sa mai facem inca un exercitiu de imagine ca sa mai revenim putin la diferenta aia de pret de care te tot impiedici tu: ia-ti tu un 730xd si du-l la un atelier specializat care sa-ti modifice motorul in asa fel incat sa ai performantele lui 750xd, fiabilitatea lui, consumul si sa fie si Euro 6. Hai ca nu-i asa greu, poti face ceva si mai bun decat 750xd, dar sa vii sa vedem si noi nota de plata. Daca ai reusit sa ajungi cu un 730xd la nivelul unui 750xd fara sa scoti din buzunar cel putin 12.000 de euro, prietene, eu zic sa-ti trimiti CV-ul rapid la BMW, sigur te cauta astia disperati. Si nu, nu-s ofticat, ador o polemica argumentata, cu sarcasm fin si respect reciproc. Imbatranire placuta...
    Gură de aer
  • @Mircea1380 sa ne uitam in alte gradini? La VAG poate? Porsche inclusiv unde un Cayenne Turbo S costa 150.000 si un Cayenne V6 50.000. Diferenta intre versiuni nu-i mai mare de cateva mii de euro? Eu cred ca te inseli amarnic, in primul rand pentru ca in mod normal, versiunea de top vine cu mult mai multe dotari standard care ar fi optionale de mii de euro in 730d. In al doilea rand trebuie sa te gandesc la cat costa tehnologia dezvoltata de cei de la BMW, ingineria, design-ul, testarea, vorbim de milioane de euro care sunt pusi in joc si probabil nerecuperati vreodata, cum crezi ca isi scot ei banii? cerand 500 de euro in plus pentru o masina care-ti ofera cu 50% mai multi cai si cu 32% mai mult cuplu? Una din optiunile standard doar pe 750d este tehnologia BluePerformance, o optiune de 1000 de lire in seria 3. Apropo, 750d e si singurul model diesel care intampina cerintele Euro 6. Credeam ca, constructorii fac masini pentru bani, iar atunci cand esti un constructor mic dar totusi te lupti cu giganti precum VAG, poti face asta doar intr-un singur fel: facand o caruta de bani caci altfel esti mancat de viu.
    Gură de aer
Pagina
12345...184185186...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău