• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @Dumbrava sunt 2 circuite de Karting in tara din ce stiu eu, unul dintre ele fiind European. Unul e la Cluj si nu e prea bine intretinut, acum e o firma ce face karting de agrement pe el insa a fost mandria Karting-ului Romanesc cu ani buni in urma si se facea competitii nationale. Se poate merge si cu masina pe el si e destul de lung, insa trebuie o masina mica si foarte agila. Circuitul european e la Tirgu Secuiesc si (cel putin cand m-am dat eu) era un circuit frumos amenajat, cu semafoare, vibratoare pe viraje, tribune, boxe si un "parc mort". Se poate concura si cu masini pe el insa nu cred ca e accesibil oricui. La Arad stiu ca se organizeaza anual, cel putin, competitii pentru autoturisme pe ceva circuit improvizat mai mic. Pentru pasionatii de macadam avem si la Sibiu o "groapa" destul de interesanta pentru rallycross, autocross si a fost chiar etapa de superspeciala organizata acolo in campionatul de raliuri.
    România va avea un nou circuit din toamnă la Adâncata - asfaltarea a început săptămâna trecută
  • @Raduvlase au fost niste "meciuri" tipic romanesti intre consiliul local si constructorul italian, tema? banii evident... probabil nu mai luau o mana de oameni o caruta de bani si s-au decis sa stopeze lucrarile si sa caute pe cineva mai fraier. Surpriza insa, acu 2 sapt cineva a fost acolo si oamenii lucrau de zor la asfaltare si padoc-urile cica sunt amenjate. Intrebati muncitorii despre ce e vorba si cum de lucreaza, platiti de cine, etc... ei au raspuns ca Italianul continua mai departe lucrarea asa cum a fost contractat, indiferent de ce zice consiliul, urmand ca la sfarsitul lucrarii sa dea partea contractoare in judecata si sa-si recupereze banii in instanta. Jos palaria in fata in Italianului, zic eu.
    România va avea un nou circuit din toamnă la Adâncata - asfaltarea a început săptămâna trecută
  • @scrooge, ma acuzi pe mine de idiotenie ca nu cunosc vremurile.... Pai nene draga, te inseli amarnic. Cum sa afirmi ca lumea schimba masinile ca ciorapii in 50 si ca nu puneau pret pe ele? Tu realizezi ca vorbim despre un deceniu dupa al doilea razboi mondial? Tocmai, lumea se astepta sa tina o masina o viata, si chiar tineau. Uita-te la VW Beetle spre exemplu. Auzi ca nu era cult pentru automobile.... bwahahahaha De Corvette ai auzit? era muscle car abia incepea, Hot Rod-urile erau in plina floare iar masinile sport britanice erau ravnite de toata planeta, iar Porsche isi scotea capul la iveala, Lamborghini la fel. Ce vorbesti avioane? Tu vorbesti de , ceea ce mullti considera a fi, epoca de aur in istoria automobilului, ca fiind o perioada in care nu era un cult auto? Nu zic ca-s mama omida, dar daca tot ma faci idiot, puteai sa vii cu argumentele cu care am venit eu in al doilea post si sa zici "uite ba, deaia o pus omu V8" da tu nu. Daca o faceai, ridicam palaria si ziceam "da dom'le, is idiot" PS poate te orientezi mai bine catre alta industrie... un pescuit, niste barci poate... asta auto nu prea o prinzi tu.
    BMW va restaura modelul 507 Roadster care i-a aparţinut lui Elvis
  • @Scrooge, tu fiind un inteligent in fata calculatorului, spre deosebire de noi, de asemenea si un bun cunoscator al istoriei si al "vremurilor" (sincer nu ma asteptam sa fi fost alte vremuri, adica stiam ca iarna nu-i ca vara dar la asta chiar nu m-am gandit) speram sa explici mai degraba ca Elvis a mai avut un BMW 507, al carui motor a fost schimbat tot cu un V8 produs de Ford, ma asteptam sa ne explici ca motoarele folosite de BMW pe 507 desi avansate tehnologic si performante, rugineau din cauza aliajelor folosite si ori le restaurai, ori le schimbai dar schimbandu-le sigur ca ai nevoie de transmisie si punte spate diferite. Macar ne puteai informa, pe noi idiotii, ca in vremea aia un 507 ti-l permiteai doar daca era printre cei mai bogati oameni din lume si ca piesele pentru o astfel de masina erau foarte rare, fiind produse doar putin peste 250 de unitati, iar la fiecare masina produsa BMW pierdea enorm de multi bani, aproape ducand compania in pragul falimentului. Din pacate si Tommy era ca mine, un idiot dar fara calculator si saracu nu intelegea el cam cat valoreaza si mai ales cat ar urma sa valoreze un BMW 507 si in loc sa il pastreze, s-a decis sa-l americanizeze, dar americanii sunt celebri pentru astfel de tactici... sigur ca tu stii asta ca un connoisseur al acelei epoci din istoria SUA.
    BMW va restaura modelul 507 Roadster care i-a aparţinut lui Elvis
  • Toata viata o sa visez la unul. Pana una alta: https://www.youtube.com/watch?v=__NjJ7wFp4Y
    Povestea primei generaţii BMW Seria 6
Pagina
12345...185186187...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău