• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @Azazel, de acord cu tot ce spui si sa fim seriosi, Toyota si japonezele in general sunt ceea ce sunt datorita pietei din America in foarte mare parte. Au fost destepti si au exploatat o mare slabiciune in industria auto, lipsa masinilor fiabile, economice si facute cu cap pentru ca practic si o Dacie 1310 avea mai mult sens si era mai eficienta decat multe masini americane si cand le-au oferit astora posibilitatea sa circule intr-o siguranta mai mare, la viteze la fel de mari daca nu mai mari si cu un consum de 7-8% in loc de 15% cat luau barjele americane pe autostrada, sigur ca au castigat piata insa in Europa discrepanta asta intre masini japoneze si europene eu unul n-o vad atat de avansata. Daca te uiti prin rapoarte de fiabilitate si vezi ce tampenii se raporteaza ca "probleme de fiabilitate" ramai tampit. Chestii precum becuri arse, greieri in masina, butoane care nu merg sau maruntisuri dinastea mie nu mi se par probleme de fiabilitate. Cand iti crapa pompa de apa, cand se sparge chiuloasa, cand se indoaie supapele sau cand masina nu mai porneste, astea da, sunt probleme de fiabilitate.
    Toyota este cel mai valoros brand din industria auto
  • Asta ma face cretin in fata acuma. Nu-s eu cel mai inteligent om, dar acuma ma simt jignit. Pai stai ma, adica buzunaru lui se umple pe doua parti? odata sa economiseasca cativa euro si sa-mi puna mie frane mai proaste, dupa ce fac accident cu franele lui si omor 2 oameni cheama masina in service ca urmatoru idiot, preferabil si eu, sa dam 1000 de euro in plus pe urmatoarea masina facuta de ei ca varianta dinainte de facelift o fost chemata in service? Ba eji niebun? Dupa ce ca masinile noi sunt de 2 bani, toate, dar toate, mai trebe sa platesc in plus ca ei sa le faca intentionat de 2 bani? bina ma baiatule, tu acolo, in dreapta lui Rockefeller trebe sa stai, ce-ati mai pune-o voi de o afacere.
    Sergio Marchionne: "Rechemările în service ar putea duce la scumpirea maşinilor"
  • @Japoneze argumentul tau aplicabil la orice marca auto, stii asta nu? @Azazel, ai vazut ca nu te-ai prins? pai daca-s atata de fiabile mai nene si invicibile, de ce sa nu-ti iei o japoneza de pe vremea parintilor? Au istorie, au pedigree, isi mentin valoarea si cel mai important, nu se strica veci, bagi doar benzina pana o lasi mostenire nu? cel putin asa se lauda lumea. Eu chiar acum vb cu prieten din Bucuresti cu o Toyota Aygo benzina, 80.000 de km, pe drum catre servici incepe sa scoata sunete ciudate la motor, de la servici pleaca doar pe platforma. Concluzia in service? Cuzineti uzati atata de tare incat au mancat arborele cotit. Eu nu stiu ma, da la fostul meu TDS din 93 cu 700.000 de km n-am schimbat nici macar bujiile... de alea din '80 nu mai vorbesc ca n-are rost...
    Toyota este cel mai valoros brand din industria auto
  • @Azazel, stiu eu o Toyota Celica din 94 faina de tot. Stiu si un RX-8 negru fain, la 5500 de euro, ce zici? Sau o Miata din 92 de 1,6 la 3200, are si hard top din fibra de sticla.
    Toyota este cel mai valoros brand din industria auto
  • @Azazel, de ce ai Skoda si nu o Toyota atunci? @GTR de acord cu tine, da BMW-ul e diesel, nu se pune :) Diesel-urile la BMW sunt foarte complexe si cu riscuri mari ca ceva sa pice, e un pret pe care-l platesti pt cel mai performant diesel la vremea lui. De acord cu tine, o Toyota de multe ori se va dovedi mai fiabila, doar ca reputatia asta de masina indestructibila eu n-o cred sincer. Ai bagat 300 de euro in ea, ok, maica-mea o bagat mai putin intr-o masina din 87 si frantuzeasca, acelasi lucru iti zic si unii posesori de Logan sau VW, sau eu ca posesor de BMW ma pot lauda cu astfel de cifre desi au mult mai multi ani sub capota decat al tau 535d. @Andrei, n-am zis mediocre, ci supraevaluate si laudate. In mod clar sunt masini bune si o forta de temut pe orice continent, as alege si eu o japoneza in fata multor marci, de exemplu n-as alege nici un BMW sub 40.000 de euro in locul unei Mazda 6 la 25.000 de euro. De fapt, daca as avea banii aia, din toate masinile, o Mazda 6 cred ca as alege daca mi-as dori o masina noua.
    Toyota este cel mai valoros brand din industria auto
Pagina
12345...189190191...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău