• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @Kap cred ca ai atins esentialul, cheers.
    Studiu: Vehiculele noi nu favorizează confortul şoferilor scunzi
  • Multumim Automarket pentru acest documentar, mi-ar placea sa faceti un pas in plus, sa obtineti clipul si sa-l subtitrati sa-l poata intelege toata lumea, eu cred ca merita acest efort, asta , bineintes, daca are vizualizari si interes. E impresionant si in mod clar te pune pe ganduri si trebuie inteles ca nu-i vorba doar de SMS-uri, ci orice lucru care-ti distrage atentia de la drum. Casetofonul, gps-ul, convesatiile, pasagerii, vorbitul la telefon desigur , chiar si un simplu scrumat de tigara poate duce la un accident si spun asta ca am trait-o. Problema e ca aceste campanii au un impact major asupra constientului nostru insa e de scurta durata pentru ca nu reusim sa ne amintim de ele inainte sa facem un lucru periculos la volan. Suntem prea increzuti, sau prea increzatori in noi si abilitatile nostre de soferi, majoritatea asa gandim "ce se poate intampla? nu-i ca si cum is pe circuit de F1, cateva secunde nu e capat de lume" insa nu realizam cat de pretioase sunt acele secunde si avem impresia ca sofatul asta ii ceva perfect natural, perfect normal, o rutina insa nu-i deloc asa, e o mare responsabilitate, uriasa, dar si un efort al creierului si a simturilor sa faca ceva pentru care nu au fost facute. In fine, inchei cu parerea ca ar trebui o mai mare atentie asupra acestor subiecte din scolile de soferie, din examene si campanie in mass-media. Decat sa vad 2 morti si 3 raniti mai bine vad o astfel de poveste ca in acest documentar. Examenul pentru permis consta in cateva intrebari si cica proba practica care de fapt de multe ori se desfasoara pe o distanta de sub 1km cu 2-3 manevre. Oricine iese cu carnet, multi imaturi psihic pentru a avea o asemenea raspundere in portofel sau pur si simplu nepregatiti. Nu-s povesti, rezultatele le vedem in trafic zi de zi, multi nu inteleg principiile de functionare a unui autoturism sau legile esentiale de circulatie, bun simt si conduita. De vorbit la telefon ce sa vorbim? Machiatul la volan, alta problema majora in multe tari.
    Documentar cutremurător semnat Werner Herzog: "De la o secundă la alta"
  • Sa nu am grija banilor, asta as face si eu, clar. Doar cu seria 5 si m-as duce pana in 2004. Am inceput si eu la 19 ani cu un 324d frumos. 320IS-ul din colectia lui e o piesa de exceptie, foarte rara si apreciata. Din pacate si foarte scumpa. Oricum... toata stima pentru asa pasiune si colectie.
    Omul cu cea mai mare colecţie de BMW Seria 3 din lume
  • De la 0 la 200km/h de doua ori mai repede decat majoritatea masinilor de astazi de la 0 la 100km/h. Duse-s vremurile in care venea un nebun cu niste idei radicale care sa contrazica tot, sa construiasca niste masini in care nu doar nebun dar si tampit sa fii sa te urci in ea, si sa castige tot ce se poate castiga. Vremuri faine, vremuri in care inovatiile contau si minti sclipitoare erau. Astazi ii vorba in primul rand de bani, apoi ideile nu prea sunt si cand sunt, sunt acoperite rapid, ba de constructori, ba de sponsori dar mai ales de reglementari. Oriunde ne uitam, raliuri, F1, tourisme, Le Mans si asa mai departe. Sigur ca era mai periculos, dar asta face spectacol, care aduce fani, care la randul lor atrag presa si sigur ca dupa presa, sponsorii nu intarzie sa apara dar no... sigur FIA stie mai bine.
    Scurtă călătorie prin istoria Porsche în motorsport
  • N-are nimic caroseria de fibra de sticla, multe modele de succes s-au fabricat cu caroserie de fibra. Ceea ce mie mi se pare interesant e ca baietii astia chiar faceau o treaba buna. Adica masinile arata chiar bine, de la 5 metri ai nevoie de ochi antrenati sa faci deosebirea. Bravo lor , caci nu-i usor, si spun bravo pt ca nu au tepuit pe nimeni, au facut un ban cinstit oarecum chiar daca e o copie ilegala. Daca ar schimba sigla si ar fabrica componente originale, poate ar iesi chiar niste masinute faine. Dar si mai interesant e ca daca faceau chinezii treaba asta, vindeau modelele bine mersi si nu-i baga nimeni in seama. Probabil pt ca le copiau atat de prost incat fie se rupeau in 2 dupa 5000 de km sau nu aratau prea mult ca cele originale.
    Poliţia spaniolă a arestat membrii unei reţele care falsifica maşini Ferrari şi Aston Martin
Pagina
12345...204205206...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău