• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • O masina incredibila si o adevarata minunatie inginereasca cu performante incredibile.Pacat ca are doua mari dezavantaje: costurile enorme de intretinere, service des si consumul imens.In rest, doar cuvinte de lauda.Inca nu pot sa cred cum o masina cu tractiune spate, motor de 1.3 si 240 de cai cu o limita a turatiei de 9500rpm din 2007 cu 50.000 de km poate costa 5000 de euro afara si 7000 in tara. Pe scurt, poti avea o "sportscar" cu distributia maselor de 50/50 la pret de logan nou.Are mai bine de 10 ani de cand e in productie.Sper ca succesoarea ei sa o depaseasca.
    Mazda RX-8 își amână sfârșitul
  • Go Solberg go!
    Raliul Argentinei PS 2-3/19: Solberg îşi consolidează poziţia de lider
  • E bine si cu patriotismul, apreciez la tine faptul ca vrei sa promovezi produsele Made in Romania.Totusi e o mica problema in teoria ta: Dacia e la fel de romaneasca ca Fordul. Nu cred ca critica cineva faptul ca o masina e gandita sa fie low-cost sau ca e romaneasca (dupa nume), toti vrem masini ieftine si bune, pe mine nu ma intereseaza cata invidie starnesc in trafic, dar totusi raman la parerea mea si anume ca modele Dacia au nevoie de multa atentie si ca au un pret prea ridicat pentru ceea ce ofera.Daca era un brand 100% romanesc, intelegeam si apreciam.Tristul adevar este ca absolut nici un model Dacia nu a fost romanesc, drept urmare nu pot simti compasiunea patriotica pentru aceasta marca. Nu e vorba de fitze la semafor, dar sincer acuma, de banii astia poti alege un Volvo V40 vechi de 2 ani, sau o Toyota Avensis la fel, acuma sa vina cineva sa-mi spuna ca o Dacia consuma mai putin, sau este mai sigur, sau este mai confortabila, sau este mai spatioasa, sau este mai performanta, sau polueaza mai putin decat modele sus amintite.Fiabilitate? 2 loganuri doar in familie care dupa 3 ani s-au intors la dealer cu rugina.Pentru asta sa fac leasing? Am impresia ca unii isi cumpara Dacia din mila cand spun "pai e romaneasca". Cum zice Unkle, multi merg pe ideea "daca nu e noua, e cazan nemtesc" , si nu inteleg frenezia asta de a avea masina noua, de parca una noua e lipsita de griji.In tarile civilizate e de inteles, cand castigi 4000 de euro pe luna iti permiti in 3 luni sa-ti iei o masina noua.DA!! Vreau si eu, oricand, dar cand avem salariile care le avem si majoritatea daciilor sunt luate cu mari eforturi financiare... nu stiu.
    7 dintr-o lovitura
  • Mai puteti s-o lasati mai moale pe asta cu bmw pe bulgaria, deja e fumata, putina creativitate ar prinde bine.Daca nu-ti place Lodgy sau Logan, gata tati, esti ultimu' manelar imbracat in roz, cu ochelari albi si BMW fumegand inmatriculat in Botswana.Sa fim seriosi, la banii unui Lodgy poti zambi mult mai larg.
    7 dintr-o lovitura
  • La fel mi se pare si mie, adica nu neaparat ca e prea complicata, dar nu merita efortul pentru beneficiile care le ofera.Rev matching cum spui e mult mai util si usor de executat, chiar si in varianta "heal and toe".
    REPORTAJ: Condusul defensiv - o lecţie de supravieţuire la volan
Pagina
12345...213214215...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău