• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Of course I get the point, I knew the point. Asta e norma ca in orice domeniu in ziua de azi. E nevoie de un profit, de o "intoarcere" a investitiei. Stiu ca timpul, resursele, oamenii (ca eu nu bag oamenii la "resurse") sunt insuficiente, dar cum zice Calingura, nu e un efort urias, iar "profitul" poate veni in timp. Chiar daca inteleg idea, nu inseamna neaparat ca si consider ca asa trebuie sa mearga lucrurile. Ati putea incerca macar treaba cu decibelii, reprizele si distanta de franare. Just for fun, sa vedeti ce iese, cat dureaza, samd. Cum sa nu fii curios de asa ceva? mai ales cand ai 3-4 cititori care ti-au spus ca ti-s fideli, dar merg in alta parte pentru informatia asta?
    Pe cale de dispariție
  • Eu sunt cu Calingura aici. Sunt pentru masuratori. Nu costa o avere, dureaza ceva mai mult timp, dar ofera informatii importante. Daca-mi spui ca Focus-ul franeaza in x metri de la 100 la 0 la ora, nu-mi spui nimic. Daca comparam cu alte 3-4 masini din clasa, deja devine o informatie foarte importanta, care, zic eu, merita obtinuta si publicata. @Mircea, ai dreptate... cred. Probabil ca nu multi cititori sunt interesati de asta, tu stii mai bine, dar ar trebui sa fie, iar cei care nu-s, ar trebui "educati" sa devina interesati de asemenea informatii. Si problema nu e ca nu le oferiti voi, ci ca nu le ofera mai nimeni. Cred ca ar trebui facut ceva in directia asta. Practic ce ne spui tu e urmatorul lucru: "altii nu scriu despre asta, nu scriem nici noi". De ce nu? Ai putea un market advantage cu chestia asta. Eu nu pricep ce-i cu noi. Ne intereseaza mai mult cate trepte de ventilare avem in scaune si daca avem port USB in masina, decat care-i distanta ei de franare in lumea reala. Articolele sunt scrise frumos, nu contest asta, dar pe mine m-ar interesa mai mult lucrurile concrete. Din test drive-ul cu Seria 7 spre exemplu, desi articolul a fost bine scris, l-am savurat, mai mult m-am gandit la Goethe decat la orice altceva, dupa ce am terminat de citit.
    Pe cale de dispariție
  • Bravo lor. Au fost vremuri dificile. Companii americane au colaborat cu nazistii, deci n-ar trebuie sa ne mire ca o companie sugjugata de ei, a facut parte din agenda lor. Ford si IBM sunt doar doua nume care au jucat un rol in Germania nazista. Pe front mureau americani si nemti, la birou isi dadeau mana si faceau "bijnita".
    Trecutul lasă urme adânci: BMW recunoaște că a exploatat 50.000 de evrei din lagărele naziste
  • Si de ce platesc angajatii pentru bataia de joc de durerea-n piston a directorilor? Ah da, pentru ca viata nu-i roz.
    Volkswagen va avea pierderi financiare "dureroase" din cauza Dieselgate. Concedierile nu sunt excluse
  • @@flaviu, cred ca noi am fi prieteni buni. Esti genul meu clar! Desi ascult muzica pe vinil, chiar la televizoare cu tub nu m-as intoarce. In rest, esti ok.
    Poem
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău