• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Mi se pare interesant cum in comentarii toti radem de motoarele mici si criticam alegerea constructorilor de a nu pune motoare mai potente, insa daca ni se ofera in showroom un motor de 1.4 si 100 de cai, sarim in sus ca-s scumpe taxele. Tare asta. Oricum, cine opereaza flote de 10, 100 sau 1000 de masini, va primi astfel de motoare cum primesc babele de la noi moastele lui Paraschiva.
    Capul pe umeri
  • @zarnesteanu, si asta. Eu insa ziceam ca nu cred ca senatorii Americani ar fi avut aceleasi pretentii, in cazul in care un constructor de'al lor ar fi dat-o-n bara.
    Evrika! Volkswagen a găsit o soluție pentru repararea mașinilor afectate de scandalul Dieselgate
  • "Intre timp, mai mulți senatori americani susțin că Volkswagen ar trebui să cumpere de la clienții săi mașinile cu probleme. Aceștia vor ca germanii să le ofere clienților un preț bun, calculat la valoarea de dinainte de izbucnirea scandalului. Tot ei susțin că cei 1000 de dolari oferit celor afectați este o ”compensație palidă.”" Daca o companie Americana, GM gen, s-ar fi aflat in situatia asta, compensatia ar fi constant in bilete la Disneyland si cu asta basta. Dar asa, ca nu-s americani si mai ales nemti, trebuie arsi bine. Normal ca cer sa li se cumpere masinile inapoi, ca doar trebuie cumparate altele in loc, car nu vor nemtesti ci Americane. Ah... don't you just love the Muricans ?
    Evrika! Volkswagen a găsit o soluție pentru repararea mașinilor afectate de scandalul Dieselgate
  • Ar putea sa le dea un voucher d'ala cadou de 1000 de coconuti.
    Volkswagen dezumflă balonul rotund: ar putea renunţa la sponsorizări de 11 milioane de euro pentru cluburile de fotbal
  • @Sebastian multumesc de lamuriri. Acum are mai mult sens. Eram putin surprins de afirmatia legata de extravagantele care n-au rost pe termen lung. Daca l-ai urmarit pe Clarkson, sau Harris, sau May, sau.multi altii, atunci e usor de inteles ce vreau sa spun.Cred ca mi-ai mai citit opiniile pe aici si sper ca intelegi ca nu vorbesc de rachete aici sau drifturi in fata birtului si inteleg tinta acestei Toyota. Stima.
    Capul pe umeri
Pagina
12345...535455...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău