• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @Sebastian "rămâne o mașină destinată oamenilor cu capul pe umeri, care nu doresc exagerări pe niciun plan al vieții și preferă stabilitatea în fața artificiilor estetice și a diferitelor extravaganțe fără rost pe termen lung." Ciudata afirmatie din partea unui jurnalist auto care, dupa mine, mai presus decat jurnalist auto, ar trebui sa fie un pasionat auto, ori un pasionat auto, n-ar spune sau scrie asa ceva veci. Adica cine vrea altceva nu-i cu capul pe umeri, sau cum ? Daca vrei si altceva de la o masina, ceva in plus decat o conserva care sa te transporte, asta nu inseamna ca nu esti cu capul pe umeri. Ba chiar din contra. Extravagante fara rost pe termen lung ? depinde de extravagante, insa de multe ori acele extravagante se dovedest a fi profitabile pe termen lung, iar ce-i banal si de larg consum, ramane uitat in timp, depreciat si ignorat. Sigur, nu e de condamnat Toyota pentru ca face o masina... "sensibila" cum ar spune englezii. In rest, consumul mi se pare enorm. Adica un 1.9 JTD, TDI sau 2.0d sau 2.0 CDTI consuma mai putin in oras. Drept ca nu in Bucuresti, dar tot consuma mai putin decat consumul inregistrat in Bucuresti in traficul de seara. Interiorul nu e urat, comparabil cu Ford si alte modele "de consum". Exteriorul insa e pur si simplu odios, iar jantele alea par cu 2 numere mai mici decat ar trebui sa fie. Bineinteles, o noua masina banala, cu acelasi comportament rutier anost si "echilibrat" (asa-i zice mai nou la "plictisitor"). Daca tot faci o masina cu un design agresiv, de ce naiba setezi directia si suspensia ca la orice banalitate ? Chiar nu vrea nimeni sa iasa putin in evidenta ? sa faca ceva cu suflet ? sa faca ceva pentru cei care inca mai vor sa zambeasca la volan ? Nu. Noroc cu Mazda si probabil Ford.
    Capul pe umeri
  • Ce argumente de doi bani. Si ce are daca in Europa se vand mai bine motoarele diesel ? sau ca motorina e mai ieftina ? Oricum, eu inteleg mesajul astfel: " ne doare in fund de Europa si poluarea ei, cine dracu v-o pus ca cumparati toti diesel ? daca erati mai putini, primeati si voi de-o bere, dar asa... ghinion". Pai ori despagubesti toti clientii pe care i-ai mintit, ori taci din gura in fata camerei si faci lobby in spatele ei, peste tot !
    Volkswagen nu oferă bani europenilor afectaţi de Dieselgate: "Sunt prea mulţi clienţi afectaţi"
  • @ioi stai linistit ca multi jurnalisti au destule argumente pentru a critica GTR-ul. Mi se pare o prostie idioata sa conteste unu, care o vazut un GTR in poze, parerea unor posesori sau a unor piloti care le si testeaza. Dar n-ai ce sa le faci. Tot astia nu stiu ca uleiul intr-un motor trebuie sa ajunga la temperatura optima, cu atat mai mult intr-un motor de performanta, altfel il uzezi prematur si te trezesti ca-l arunci la gunoi. N-are treaba nici cu nemtii, nici cu japonezii, ci cu fizica si chimia. La fel si cu racirea: orice motor are de suferit in temperaturi extreme si ar trebui menajat. Cine nu crede asta, il invit sa mearga in limitare cand sunt 60 de grade la nivelul asfaltului sau cand pornesc masina la -10 grade. Dar nu cumva sa-i prind la sectiunea "raspunsuri" de aici, cu intrebari de genul "Aoleo, imi scoate fum alb masina si consuma 3 litri de ulei intre schimburi. Ce ma fac ? ". Asta se aplica si cutiilor de viteze si diferentialelor sau cutiilor de transfer. E foarte simplu. De ce un AMG are probleme la transmisie ca se incalzeste ? nu stiu, dar de ce unui GTR ii pica transmisia dupa 400 de mile ? https://www.youtube.com/watch?v=E1-31R2piOE "I currently have 2200 miles on my car. I've had a transmission failure at 400 miles and since then multiple transmission issues. 1) The clutch slipped on take off leaving work on a turn in a slippery area and the car shut down and told me to pull over. I was told verbally that they did see an 'irregularity' by one of the service techs but it was not documented on the the service ticket. 2) The car will not accelerate after coming to a complete stop or after slowing down and then reaccelerating. This has caused numerous close calls, one where a bus had to almost come to a complete stop on a highway to avoid hitting me. 3) The transmission has got stuck in first gear on two occasions with two different drivers. I was driving down US19 at 20 mpg runing 5-6k RPM and it would not switch into second with all switches in normal and transmission in Automatic. I've had it in for service 5 times for this issue and two times it's been towed in. I believe the total time in the shop has been ~18 days. All of these issues are driving the car non-aggressively, usually within the first 5 miles of driving and using automatic mode with none of the race mode switches on. The dealership has had the car 5 times to solve these issues. The Nissan manager even test drove my car on March 8th and immediately drove another 2010 and told me when he got back that it appeared to him that it was abnormal and he did not have the delay in the other car. Despite that I got a call on March 11th to pick up the car, they found nothing wrong. I got the paper work and they stated they did not notice a problem. I asked the Service Manager about what he said on March 8th and he stated again that he didn't think it was normal. I asked him to put that in the service ticket and he would not. I asked him to put in the service ticket that I was concerned for my safety. My wife told him the same thing because she drove it once and it got stuck in 1st gear so she will no longer drive it and he said he'd have to call Nissan of America, he did and told me he could not alter the service ticket. He also made an odd comment, in his exact words, "Nissan has deep pockets". I refused to sign the ticket and took the car. I assume that meant that it would be a bad idea to sue but I'm not exactly sure." Da, si exemple cu GT-R-uri cu probleme grave sunt destule, asa ca luati un ceai de musetel si mai usor cu suprematia japoneza.
    Nissan GT-R nu va primi o generație nouă până în 2020
  • V-am zis ca-s bolnav si ca am nevoie de sustinere. Oricum, aici discutam cu prietenul Inexo si eram de acord cu tine.
    Porsche se disculpă: ”Paul Walker este vinovat pentru moartea sa”
  • @Vianu nu stiu ce ai vrut sa spui, probabil sunt prea prost. Consider ca apelativul "dude" este egal cu "omule" cel putin in dictionarul meu. Daca cineva se simte jignit... ghinion. Ii recomand sa ma raporteze pentru asta. De fapt, "dude" in contextul de mai sus, adresat lui Inexo, este un 'dude" amical. Da' totusi, care-i faza cu banderola ?
    Porsche se disculpă: ”Paul Walker este vinovat pentru moartea sa”
Pagina
12345...545556...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău