• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Ma intreb cum ar iesi copii pe geam, cand acestia trebuie sa fie in centuri de siguranta. Daca copii tai deschid geamuri in mers si ies din centuri, atunci trebuie sa lucrezi la educatia lor, nu sa sudezi kevlar peste geamuri sau sa pui gratii. Serios ? aici am ajuns ? sa judecam o masina dupa "pini" si diuzele de la parbriz ? Da ma... am vrut sa-mi iau Porsche 930 Turbo... dar acuma ca vad ca are diuzele pe capota si intra mizerie, o sa-mi iau o Corolla. Genial. Sigur ca e important si aspectul asta, pentru cineva cu mintea odihnita, cu exces de cofeina sau cocaina in sange, un om care nu are nici o pasiune pentru masini, nu are gusturi, ci doar isi ia cei mai avantajos si ce-l duce mai bine din A in B, da, e foarte important cum blochezi usa. Pentru cineva care conduce din pasiune, cineva care-i pasionat de automobilism, n-au importanta. Google "Petrolicious", ca sa intelegeti despre ce-i vorba, pentru unii dintre noi.
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • @Madalenescovici Nici la un E Klasse sau A6 sau seria 5 vechi de 20 de ani nu vezi culoarea caroseriei cu usile inchise, nu stiu ce avioane visezi. O fi de la cola.
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • http://www.netcarshow.com/lexus/2014-ct_200h/1024x768/wallpaper_3b.htm http://www.netcarshow.com/lexus/2014-ct_200h/1024x768/wallpaper_3c.htm
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • @Mircea Speram ca ati plecat deja si ne putem destrabala aici pana luni dimineata. Oh well... sper ca macar domnul Ilici apuca sa-mi citeasca raspunsul, desi, nu vad cu ce am gresit ? Suntem oleaca off-topic, stiu... dar invatam limba Romana si eu, intr-un moment de sinceritate, recunosc ca sunt analfabet. Eu zic ca e foarte constructiv si nobil sa-ti accepti lipsurile si sa inveti gramatica limbii tale. Zi tu Ilici, nu-i drept ? Acuma sa fiu corect si fata de AM, am citit articolul (da, stiu sa citesc, mai bine decat sa scriu) si am vrut sa mentionez ca sigur ati luat in calcul faptul ca, consumul ar putea sa scada considerabil, odata ce motorul va avea mai multi km, in regimuri diferite de exploatare. Am vrut sa sugerez si un test in care masina nu e menajata, un test realist, dar recunosc ca n-am prins episodul 1. Am vrut sa scriu despre toate astea... pana cand am dat de gleznele alea si adidasii fara sosete... efectiv mi s-a taiat.
    Primul test de consum cu Mini-ul Automarket
  • Ma duce gandu la bancurile cu Bula si Strula. Am citit de treaba asta cu 2 vinovati acu o saptamana, tot in ceva articol din presa auto de la noi si daca bine imi aduc aminte, erau publicate si numele si functiile celor doi. Nici n-am bagat in seama stirea pentru ca nu prea am incredere in grupul respectiv. Acuma vazand ceva similar pe Automarket, imi dau seama ca astia de la VW sunt chiar foarte, foarte prosti si chiar au impresia ca toti traiesc in jungla, ca si mine. Declaratia astora imi jigneste si unicul meu neuron. Cine ma-sa de inginer software se apuca sa faca el o solutie care echipeaza aproape toata gama VAG, da' nu-l verifica nimeni ? Adica vrei tu sa-mi zici ca daca ala programau un soft prin care masina se opreste singura cand atinge 130km/h si ramai fara directie, asa se punea pe piata ? Niciun quality control, nici o verificare nimic ? Hai ma, nimeni nu misca-n front fara zeci de aprobari de la management, nu cand vorbim de viitorul unei companii de sute de mii de angajati si cifre de afaceri de miliarde de euro, sa fim seriosi. Si eu lucrez pentru o companie mare unde poti fi project manager, ca nu poti schimba nici macar o propozitie intr-un document, fara ca 2-3 manageri plus executivii sa-l aprobe inainte sa devina oficial si vine asta sa-mi zica ca 2 inginerasi sunt responsabili pentru "creierul" a milioane de motoare, treaba lor cum se descurca.. Asta si Zana Maseluta.
    Managerii nu știau de soft-ul de păcălire a emisiilor. Doi ingineri sunt vinovați
Pagina
12345...697071...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău