• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @ilici citisem un comentariu, nu mai stiu unde, zicea ceva de genul: "cand nu mai ai niciun argument sau nu te duce capu sa raspunzi cu ceva si mai inteligent, leaga-te de gramatica omului, ca macar ai o sansa sa-l faci sa para analfabet si sa-l discreditezi in ochii unora". Mi s-a parut interesant. Suna mai frumos in engleza, da nu te-as chinui cu textul original, mai ales ca Google translate nu e foarte eficient. Nu neg ca sunt un analafabet, dar cat sunt la servici, foarte rar am timp sa-mi si corectez comentariile si sincer sa fiu, postarea unui comentariu 100% corect scris gramatical, nu e pe lista prioritatilor mele, mai ales ca scriu extrem de repede. Cu astea fiind zise, apelez la caldura sufletului tau si-ti cer iertare pentru greselile facute, in speranta ca totusi ai priceput ceea ce am vrut sa-ti spun. "Apropo, mai nou, nu poti sa folosesti sintagma "se stie ca" fara sa arati a cocalar si/sau manelar. " Pe asta ma si bazez. Apropo, stiu ca esti sefu' la gramatica, dar se scrie "vreun". In rest... fiecare cu polutiile lui.
    Primul test de consum cu Mini-ul Automarket
  • @Ilici Is nebuni omule, iti spun eu ! Tinerii din ziua de astazi au luat-o razna ! Unde mai pomenesti asa ceva ? Eventual in Papua Noua Guinee mai umbla oamenii cu gleznele pe afara, dar sa vezi asa ceva in Europa ? Nicio rusine nu mai au oamenii astia. Noroc ca n-am copii, ca altfel nu stiu cum i-as fi scutit de trauma vederii unui barbat cu gleznele la vedere. Fara sosete !!! Se stie ca Eva, cand a muscat din mar, primul lucru pe care l-a facut Adam a fost sa-si acopere gleznele cu foi de varza. Daca te uiti la unele picturi renumite cu ingeri, o sa vezi ca inca din antichitate, ei aveau aripi si la glezne, iar asta spune multe. Astazi insa, nu mai este credinta, nu mai este speranta si nici bun simt. Pacat... Am vazut ca am ajuns pe Luna, mergem pe Marte, am scapat si de Ebola, a facut si Toyota o masina cu celule de hidrogen, avem presedinte Neamt... chiar am crezut ca specia umana are o sansa dar... cand vad asemenea orori, barbati cu gleznele dezvelite... imi dau seama ca suntem pierduti pentru eternitate.
    Primul test de consum cu Mini-ul Automarket
  • @Carmen pune mana si munceste si lasa vrajeala de 2 bani ! Fuck off !
    Cornel Olendraru, directorul Uzinei Dacia: "Aproape nimeni nu este nemulțumit că a cumpărat o Dacie"
  • @Japonezul plus ca sunt enorme cheltuielile de intretinere. Cine e socat de costurile pentru un BMW, fie el si M3, ii recomand Maserati si-l astept sa ne spuna cum a fost. Cu toate astea, cand o sa ajung presedinte, tot Quattroporte imi iau, dar generatia a 5-a. Ma surprinde stirea asta. Stiam ca in 2014 o duceau foarte bine, cu vanzari peste asteptari, nu mai faceau fata comenzilor... pacat.
    Reuters: Maserati oprește producția pentru o săptămână la fabrica lui Ghibli și Quattroporte
  • Dar iti aduci aminte de Grupa B ? Intr-un interviu, Walter Rohrl declara ca e imposibil sa controlezi un Audi Quattro S2 de grupa B, fara aripile alea uriase. Peugeot 205 T16, 405 T16 (vezi Ari Vattanen pe Pikes Peak) si asa mai departe. "Pai bine da alea-s masini de competitie, nu de strada" Ok, indiferent, au efect aripile alea ? au... asta conteaza. Cauta episodul Top Gear in care Stig a scos un timp execrabil cu Koenigsegg, spunand ca asta se datoreaza faptului ca masina nu are un eleron si pierde aderenta pe puntea spate. Au repetat cursa cu un eleron si a scos cel mai bun timp daca nu ma insel. M3 CSL avea duck-tail, true, dar asta nu inseamna neaparat ca solutia ofera o aderenta mai buna decat un raft inestetic. Daca te uiti la M3 GTR in schimb avea o aripa uriasa. M3 E92 GTS la fel. Subaru Impreza, Mitsubishi Lancer ? Nu vorbim de estetica, asta tine de gustul fiecaruia.
    BMW M4 GTS: 500 CP și 0-100 km/h în 3.8 secunde pentru cel mai rapid BMW de serie
Pagina
12345...707172...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău