• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Dar pana la urma, de ce avem dezbaterea asta ? Cum am spus, nu-mi place cum arata, prefer si eu al model de eleron si probabil, primul lucru care o sa-l fac dupa ce castig la Lotto, e sa imi comand un M4 fara acel eleron. Cu toate astea, consider ca nu e doar de forma sau de fitze, ba chiar cred ca isi aduce serios contributia la performantele pe circuit ale masinii. Faptul ca nu ne place, asta e o chestie ce tine de gust, asa ca propun s-o lasam balta. Apropo de Porsche, daca te uiti la GT3 RS sau GT2 993, ai sa vezi ca pe langa spoilerul incorporat si rotunjit, mai are ditamai raftul montat pe capota, desi nici nu viseaza la performantele unui 918 Spyder, dar probabil nu viseaza nici la distributia maselor si aderenta puntii spate si atunci apeleaza la o aripa uriasa, ca sa compenseze pentru treaba asta.. Ne place sau nu (mie da), ma indoiesc ca e doar de forma. Sa nu uitam cu eleron urias, influenteaza negativ aerodinamica masinii, avand un impact si asupra vitezei maxime, uzurii premature a pneurilor samd, de aici, inca un motiv sa cred ca trebuie sa aiba si niste efecte pozitive, ca sa justifice prezenta lui.
    BMW M4 GTS: 500 CP și 0-100 km/h în 3.8 secunde pentru cel mai rapid BMW de serie
  • @@Vlad explica-mi tu in schimb, mai bine, de ce in Motorsport (DTM, F1, WRC in epoca de aur, drag race-uri Top Fuel, Le Mans, cupa Porsche, etc, etc" masinile au eleroane drepte ? Eu cred ca tu ai descoperit ceva aici, dar prostii aia nu s-au prins.
    BMW M4 GTS: 500 CP și 0-100 km/h în 3.8 secunde pentru cel mai rapid BMW de serie
  • @Andy Ma scuzi, e vorba de Type-S, sau avea badge de Type-R. Vorbesc de generatia a 8-a.
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • @dumbravaandrei de acord cu tine. Eu zic ca trebuie totusi sa tinem cont si de faptul ca multi Romani aleg ceva SH, nu din snobism, ci pentru simplul fapt ca nu-s permit. E usor sa arati pe cineva cu degetul si sa zici ca fraierul si-a luat un amarat de 318i din 2009, sa fie el jmecher, in loc sa fie rational sa-si ia Dacie, dar daca avea 8000 de euro la buzunar pentru o masina ? Ce sa fi facut ? Si-a facut omu calcule si si-a zis "ba, o Dacie calumea cu dotari tot nu-mi permit, asa ca macar de banii astia sa-mi iau ceva premium sau de care sa ma bucur" (fie ca vorbim de BMW, Audi, VW, Honda, Toyota, etc). Sigur ca snobismul e sport national si capra vecinului trebuie sa fie mai proasta ca a noastra, dar nu toti gandesc asa. Traim totusi in Romania, tara in care, mai ales in orasele mici, 10.000 de euro sunt o avere intangibila.
    Cornel Olendraru, directorul Uzinei Dacia: "Aproape nimeni nu este nemulțumit că a cumpărat o Dacie"
  • @Laucalin ai descris perfect profilul posesorului tipic de masini japoneze... tipice. Sunt masini bune, isi fac treaba: te duc din A in B si te poti baza ca ajungi acolo dar pentru mine, asta poate face si un Logan. Corect... cu dotari putine si fite la fel, dar si pretul e la jumate, motiv pentru care, pe mine, putine modele japoneze ma fac sa intorc capul dupa ele. Mi-a placut la nebunie cand am vazut noul Accord Type-R, arata intr-un mare fel. E altceva, iti sare in ochi prin design. M-am intors din drum si m-am uitat atent din toate unghiurile. Am ajuns la net si am inceput sa caut clipuri, sa vad review-uri. Dupa 5 minute m-am lamurit: arata bine si... atat. Directie moale, comportament in viraje mediocre, motor galagios, putin rafinament, ruliu in viraje, nimic special pentru noi... cei care conducem din pasiune, astia de ne urcam in masina la 3 dimineata si ne plimbam doar asa... sa uitam de griji. Astia care preferam sa conducem 3600 de kilometri ca sa ajunge la o destinatie in concediu, desi cu avionul ajungeam de 5 ori mai repede la jumate din pret. De asta nu aleg o japoneza, nu ca-s hater sau fascist.
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
Pagina
12345...717273...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău