• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @Sam93 sper si eu... dar dupa cum ai spus si tu, multi nici nu stiu sa conduca si nu-si merita dreptul asta. Din punctul meu de vedere poti conduce 8 ore fara probleme, atata timp cat nu esti obosit si te simti stapan pe tine. Am condus si mai mult de atat si legea Europeana iti permite, ca sofer de camion sau autocar, sa conduci 8-9 ore, cu 2 pauze de 45 de minute sau mai multe de 15, ceva de genul. Ca sofer de autoturism, in unele cazuri chiar nu ai de ales si trebuie sa conduci 12+ ore.
    Teste de siguranţă: 5 stele pentru noul Tucson, 4 stele pentru Mazda MX-5 şi Opel Karl
  • @Sam93 din pacate nu noi decidem ce e util si ce nu. Din fericire insa, poti sa-ti cumperi un Lamborghini Miura, sau chiar un Ford Model-T, ca tot iti plac masinile americane, si astfel eviti o gramada de sisteme inutile. Nu ne obliga nimeni sa le cumparam... inca. Nu inteleg de ce esti cretin daca conduci 8 ore dar in fine, nu ma pricep.
    Teste de siguranţă: 5 stele pentru noul Tucson, 4 stele pentru Mazda MX-5 şi Opel Karl
  • @Sam93 ceea ce spui tu suna bine in teorie. In practica insa, suntem oameni si chiar si cei mai buni piloti mor pentru ca-si pierd concentrarea, se defecteaza ceva la masina sau soferi foarte buni adorm la volan. Lucrurile astea tu nu le iei in calcul, faptul ca suntem oameni si facem greseli, mai ales cand conducem 8 ore pe drumurile patriei, incontinuu, cu stopurile de ceata ale unuia direct in ochi timp de 2 ore pe serpentine si asa mai departe, situatii care "te pregatesc" sa faci un pas gresit. Cred ca de fapt acesta este rolul sistemelor de siguranta. Tu spui ca lane change assist n-ar trebui sa existe, dar ai facut un studiu sa vezi cate accidente au loc datorita schimbarii benzii de mers si acrosarii unei alte masini paralele ? Ai condus o limuzina ? ai fost vreodata in situatia in care te-ai uitat in oglinda de 2 ori, ai semnalizat si te-ai trezit cu un claxon in gura si organe in urechi ? Eu am fost in situatia asta de cel putin 3 ori, de 2 ori eram pe autostrada la 140 de km la ora. Vrei sa spui ca n-ar trebui sa am permis auto, pentru ca nu am un al saselea simt sa vad masinile aflate intr-un unghi mort ? O sa zici "nu, dar ca un sofer bun ce te crezi, ar trebui sa-ti cunosti limitarile masinii si sa-ti intorc capul sa verifici daca ai o masina in lateral, inainte sa efectuezi manevra de depasire". Corect ! fac asta, dar atunci risti sa te izbesti de altul din fata la 140 la ora. De sistemul de franare automata, te-ai interesat ? sau crezi ca e doar o fita pentru fetitele de la volan ? Nu de alta dar poti sa-i rupi la unul gatul, intrand in el ca tu iti schimbai destinatia pe GPS, iar daca aveai AEB, nu abea dosar penal pentru omor din culpa si e drept, erai o fetita la volan, dar nu erai o fetita in puscarie. Un studiu recent arata ca 27% din accidente pot fi prevenite si 8000 de vieti salvate anual, daca toate masinile ar avea acest sistem. Si de ce ABS e mana cereasca si restul nu ? Pai la fel de bine pot sa spun si eu nu ? esti incapabil sa iti modulezi piciorul pe pedala de frana, in asa fel incat sa nu-ti blochezi rotile. Acuma hai sa ne certam pe subiectul servo, ca nu esti barbat adevarat si n-ai ce cauta la volan daca nu poti invarti un volan de Saviem cu degetul mijlociu.
    Teste de siguranţă: 5 stele pentru noul Tucson, 4 stele pentru Mazda MX-5 şi Opel Karl
  • @Sam93 Ce motor de 3 litri bi-turbo, ofera performantele astea ? Sa fie in productie de serie, sa aiba un consum similar si un nivel de poluare asemanator ? Multumesc anticipat.
    BMW M4 GTS: 500 CP și 0-100 km/h în 3.8 secunde pentru cel mai rapid BMW de serie
  • Sistemele electronice pot face diferenta intre viata si moarte. Zic si eu. Oricum. se stie ca sunteti mai priceputi decat cei ce fac testele de siguranta si cheiltuiesc milioane de euro. Nu contest asta.
    Teste de siguranţă: 5 stele pentru noul Tucson, 4 stele pentru Mazda MX-5 şi Opel Karl
Pagina
12345...737475...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău