• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Eu sunt in siguranta din punctul asta de vedere desi, daca mi-as permite, as prefera ceva din anii '70 - '80.
    Să ne facem griji? Experţii în siguranţă cibernetică au demonstrat în SUA abilitatea de a prelua acceleraţia şi frâna unei maşini conectate la internet
  • @Ivanon da stapane, scuzati-mi pornirile.
    Prețuri BMW Seria 7 în România: limuzina germană pornește de la 92.700 de euro
  • "S-klasse e in continuare superior unui seria 7". Ma intrebam si eu pe ce te bazezi cand faci afirmatia asta ? Mai ales ca modelul inca nu e disponibil in Romania, deci probabil lucrezi pe la BMW Welt, situatie in care trebuie sa te felicit. In rest sunt destul de relaxat :) Tu insa pari destul de frustrat, pe lumea care e cu susul in jos. Eu n-am astfel de frustrari, sau cel putin cred ca lumea are probleme mai mari decat pretul lui Seria 7, dar fiecare cu suferinta lui.
    Prețuri BMW Seria 7 în România: limuzina germană pornește de la 92.700 de euro
  • @da spui asta dupa ce le-ai detinut pe ambele, este ?
    Prețuri BMW Seria 7 în România: limuzina germană pornește de la 92.700 de euro
  • @ioi "aproape ca cele de curse" amice, esti grav in eroare. Cu banii unui set de Micheline pilot sport nu cred ca-ti cumperi un slick cat de cat. Stiu concurenti la viteza traseu montan care dadeau 200 de euro pe un slick, atentie, second hand!!! Cei de la autocar au testat Megane 265 cu cauciucuri de strada si slick-uri de circuit. Rezultatul ? 1:16::40 vs 1:13:20. Acuma da-ti seama la Spa Francochamps, pe o masina de 1300 de cai, cam ce diferente or fi ? Daca ai impresia ca un slick nu difera cu nimic decat ca nu are striatii, iarasi esti in eroare. Compozitia unui slick este mult diferita, ala nu-i un cauciuc gandit sa te duca mii de km. Cu un slick dai cateva ture si il arunci la gunoi. Sa nu vorbim ca o masina construita pentru curse pe circuit, are complet alte setari ale suspensiei, motorului, alte plaje de turatii si curbe de cuplu, benzina cu cifra octanica 105-110, la 5 euro/litru si asa mai departe.
    Koenigsegg îşi bate propriul record: One:1 este cea mai rapidă maşină de serie pe Spa Francorschamps (VIDEO)
Pagina
12345...979899...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău