• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

myx4ever

  • Membru din 11.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 13 in total
  • Alonso a fost incredibil azi. Si masina traznet... putem spera la o revenire a celor de la Renault? Re
    Barcelona, calificari: Raikkonen pole, Alonso al doilea!
  • Eu vorbeam si in acel post si in acesta despre noua ver ce va fi folosita si este in conformitate cu noul reg. Ieri am spus ca au testat deja acest nou sistem. Pentru mai multe info : http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/080417111341.shtml TITLU : " THE RETURN OF THE MASS DAMPER" . The end.
    Renault testeaza amortizorul de masa
  • Intr-un comment de-al meu de ieri am amintit acest dispozitiv si un "inginer" s-a trezit sa-mi reaminteasca ca a fost interzis de FIA. Amice, stiam... si stiu mai multe ca tine despre subiect. Next time give reading another chance.
    Renault testeaza amortizorul de masa
  • Timpul a fost realizat intr-o config aero 2008 + slicks (2009). Imbunatatirile aduse masinii sunt evidente dar nu stiu daca sunt suficiente pentru a emite pretentii la podium in prima faza. Repet, timpul acesta nu reprezinta nimic momentan. Insa noul eleron, noua suspensie fata, "capota motorului" si un sistem "mass damper" pot sa il duca pe Alonso in lupta pt locurile 3-5.
    Barcelona, ziua 3: Alonso, in fata lui Schumacher
  • Puncteaza +3 pe Theissen care e personajul negativ in stire si cu -3p pe Williams;
    Theissen: "Nu am blocat venirea lui Hamilton la Williams"
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău