• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ndralexandru

  • Membru din 12.03.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 23 in total
  • Deci este clar ca nu poti recupera 1 secunda.Diferernta e enorma,dar daca ploua datele se schimba.Nu mai e rapid monopostul pana si Alonso a zis ca diferenta e uriasa si nu are cum sa o recupereze deabea peste 2 curse sau 3............. Cand am zis R.I.P am stiut ce zic (Sunt fan Ferrari)dar trebuie sa fim realisti
    Webber va pleca din pole position in Marele Premiu al Spaniei
  • e clar Red Bull ia titlul.Diferenta e prea mare intre ei si ceilalti,poate pe la sf camiponatului sa recuperze din diferenta.McLaren R.I.P,Ferrari R.I.P,Mercedes R.I.P.Doar ambitia lui Alonso mai spala din rusinea Ferarri atat.E inadmisibil ca Red Bull sa fie mai rapida.VETTEL IA TITLUL
    Webber va pleca din pole position in Marele Premiu al Spaniei
  • Si cica Audi e mai bun.Pai ca sa recupereze diferenta imensa de fata de BMW mai trec 50 de ani....forta BMW
    BMW detroneaza Toyota in topul celor mai valoaroase branduri auto
  • Presupun ca mai incolo vor renunta laservicile lui Alonso si il vor tine in pus pe Massa care va lau 10 titluri mondiale.Cea mai mare greseala pe care o fac cei de la Ferrai e ca se ataseaza de pilot si judeca cu sentimentele si conteaza mai putin performantele pe care le realziezi ca pilot.Ferarri daca vor pierde campionatele va f din cauza lor ca nu exista un pilot numarul 1,iar punctele le pierzi aiurea.Imi pare rau pt Alonso ca a venit la Ferrar.Cred ca cei de la Ferrai intre Vettel si Massa prefera pe Massa.Trist ia greserile astea stupide pe care le fac dau chics
    Ferrari sugereaza ca Massa va ramane la echipa in 2011
  • Imi pare rau pe cei de la Ferrari.Sper ca Alonso se va descurca cu masina si sa aiba grija sa nu mai forteze.Asta e un mare campion la fiecare cursa forteaza la maxim,chiar daca stie ca motorul e "in flacari".Presimt ca Vettel sau Hamilton va iesi campion.E trist ca Formula 1 se ransforma intr-o cusra de anduranta.Ar trebui ca maxim 10 motoare sa fie folosite nu 8.Asta nu mai e Formula 1.Ferrari e un tigru care trebuie sa fie in libertate nu tinut in cusca.Ei au randament maxim daca nu au atatea restrictii......
    ANALIZA: Ferrari domina topul problemelor de fiabilitate
Pagina
12345
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău