• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

newton

  • Membru din 13.02.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 35 in total
  • Consumul e impresionant. Bravo lor, dar, totusi se ridica niste mici semne de intrebare: S-a rulat constant cu 70-80km/h. Asta ar insemna: 1. O treapta de viteza inferioara (sa zicem treapta 4) intr-o turatie la limita inferioara a cplului maxim (ceea ce e destul de bine pentru turbina), sau 2. O treapta de viteza superioara (5 sau 6), la o turatie foarte mica, sub turatia de cuplu maxim (turatia recomandata de lucru a turbinei). Din cate stiu eu, un motor subturat consuma mai mult si polueaza ceva mai mult datorita nearderii complete a amestecului carburant. Faptul ca are turbina cu VGT, nu constituie un impediment, decat doar pe acceleratii (care trebuie facute progresiv pana se ajunge la turatia normala de lucru si de acolo se poate accelera oricum, altfel se scoate turbina la pensie mai repede decat i-ar fi vremea) . 3. Masinile erau dotate sau nu cu pilot automat. 4. Presupun ca, masinile aveau cutie de viteza manuala.
    Consum record Volvo V50 eDrive: 3.1 litri pe un traseu de 1500 km
  • @gko citat: "Mai au un singur motor diesel, pe langa cel de 1.7 , de 2.0 ". Wrong again. Daca citeai articolul vedeai ca mai au un diesel de 1.3 de 95cp *(del de origine Fiat de care spuneam in 1 post). Dar e mai usor sa jignesti oamenii in necunostinta de cauza, decat sa te documentezi. 2.0 cdti e montat pe Insignia in 4 variante de putere: 110, 130, 160, 190 cp (cel de 190 fiind bi-turbo)
    Noul Opel Astra, de la 14.250 de euro in Romania
  • @gko Daca cascai bine ochii si nu te umflai in pene, ai fi vazut ca am scris ca singurul motor de origine fiat pe astra e cel de 1.3. Am amintit ce cel de 1.9 nu se mai monteaza pe modelel noi opel (motor tot de origine fiat). De altfel si Fiat-ul a renuntat la 1.9 M-Jet. Cel de 2 litrii e conceptie proprie GM. Si motoare pe benzina nu au imprumutat de la grupul Fiat. Chiar tu ai spus in comentariul de mai sus ca mai au un 2.0 diesel de provenienta????? (GM)
    Noul Opel Astra, de la 14.250 de euro in Romania
  • @ Andrei.P. Singurul motor de origine fiat, e cel de 1.3 cdti (mJet in versiunea fiat). Motorul de 1.9 cdti nu se mai regaseste sub caoptele modelelor opel actuale (ma refer la insignia si la Astra). Motorul de 1.8 e productie opel 100%. @ Automarket motorul de kia de 1.4 are 109 cp si nu 90 cum ati scris in tabel. @steli_ Nici nu se poate compara cu scirocco. In 1 rand, GTC-ul ar trebui sa il compari cu un Golf in 3 usi (unde Golf-ulpierde clar la capitoulu design). In al 2-lea rand, scirocco a aparut muuult mai tarziu decat GTC-ul si a fost construit ca si masina sport coupe si nu un coupe al golf-ului. Si in al 3-lea rand, Opel inca nu are urmas al calibrei care sa se bata de la egal, la egal cu scirocco. Si daca tot facem comparatii numai de dragul de a compara ceva, RS5-ul il manaca de viu pe scirocco. Sa nu mai vorbim de noul skyline. Si nu ai de unde sa stii ce o sa manace focusul din OPC. Opc-ul va veni cu o tractiune integrala, cu o punte independenta spate cu brate suprapuse si cu un motor ff puternic. Daca reusesc inginerii de la Opel sa seteze suspensia Astrei ca si la Insignia, Astra va avea un comportament neutru. Adica nu vei pute face drift-uri cu ea, dar va avea o trasa foarte curata. In plus, motorul de 2.0 litrii turbo de la Opel (conceptie 100% OPEL), e unul dintre cele mai moderne si mai bune motoare actuale. Are pe el cam tot ce s-a inventat nou in materie de tehnologie pe benzinare. Dragilor, daca tot va dati cu parerea despre ceva, indicat ar fi sa aveti informatii exacte si nu din auzite. Va doresc tuturor o zi minunate si drumuri sigure
    Noul Opel Astra, de la 14.250 de euro in Romania
  • Noul design al suspensiei spate Astra păstrează toate avantajele suspensiei cu manivelă faţă de cea multi-braţ. Printre acestea se numără cele referitoare la bagaje şi masă, un unghi de cădere a roţilor mai rigid, o curbură mai mică a punţii datorită înclinării laterale în timpul virajelor şi o fricţiune mai redusă a suspensiei. Adăugarea braţului Watts îmbunătăţeşte stabilitatea laterală In timpul efectuării de viraje, acesta reduce la minim devierea laterală, la fel ca suspensia multi-braţ modernă. Un avantaj suplimentar al braţului Watts este faptul că acesta reduce sarcinile pe bucşele punţii, pentru a permite unor bucşe mai puţin ferme să reducă zgomotele şi să îmbunătăţească izolaţia. Deci, AStra J nu are suspensie multilink spate, dar se pare ca au adus multe imbunatatiri suspensiei de pe Astra H si in plus, au mai adaugat sistemul FLEX RIDE (optional), care imbunatateste bine de tot stabilitatea pe viraje si ii da un plus de dinamica masinii. Sunt curios acuma, cu aceste noi sisteme de pe masina, cat e de aproape/departe de Focus, referinta la dinamica si tren de rulare in clasa compacta.
    VIDEO: Primul test-drive cu noul Opel Astra
Pagina
1234567
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW, Audi, Hyundai, Opel, Volvo, Land Rover
  • MASINA LA CARE VISEZ camaro SS, 79
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău