• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

newton

  • Membru din 13.02.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 35 in total
  • Noul design al suspensiei spate Astra păstrează toate avantajele suspensiei cu manivelă faţă de cea multi-braţ. Printre acestea se numără cele referitoare la bagaje şi masă, un unghi de cădere a roţilor mai rigid, o curbură mai mică a punţii datorită înclinării laterale în timpul virajelor şi o fricţiune mai redusă a suspensiei. Adăugarea braţului Watts îmbunătăţeşte stabilitatea laterală In timpul efectuării de viraje, acesta reduce la minim devierea laterală, la fel ca suspensia multi-braţ modernă. Un avantaj suplimentar al braţului Watts este faptul că acesta reduce sarcinile pe bucşele punţii, pentru a permite unor bucşe mai puţin ferme să reducă zgomotele şi să îmbunătăţească izolaţia. Deci, AStra J nu are suspensie multilink spate, dar se pare ca au adus multe imbunatatiri suspensiei de pe Astra H si in plus, au mai adaugat sistemul FLEX RIDE (optional), care imbunatateste bine de tot stabilitatea pe viraje si ii da un plus de dinamica masinii. Sunt curios acuma, cu aceste noi sisteme de pe masina, cat e de aproape/departe de Focus, referinta la dinamica si tren de rulare in clasa compacta.
    VIDEO: Primul test-drive cu noul Opel Astra
  • Opel a fost primul producător auto care a introdus un sistem avansat de suspensie adaptivă în clasa compactă, prin intermediul actualului model Astra. Fiind montat prima dată la modelul Insignia şi constituind o raritate în acest sector, sistemul FlexRide oferă şoferului posibilitatea de a alege una din cele trei setări - Standard, Sport sau Tour - adaptându-se, în acelaşi timp, în mod continuu la schimbarea stilului de conducere şi a vitezei de efectuare a virajelor. Toate cele patru amortizoare sunt controlate electronic şi se adaptează în mod continuu, în interval de milisecunde, la condiţiile de drum curente, mişcările autovehiculului şi stilul individual de conducere. Acest lucru oferă şoferului mai multă stabilitate şi o siguranţă sporită în timpul conducerii. În plus, sistemul Opel FlexRide permite şoferilor să selecteze setări adaptate propriilor nevoi sau cerinţe pentru o anumită călătorie. Pe lângă faptul că oferă o experienţă mai plăcută la volan, sistemele inteligente Opel FlexRide oferă de asemenea mai multă siguranţă în situaţiile de urgenţă. La efectuarea unei manevre de evitare în modul Tour, mai mulţi senzori ai şasiului transmit aceste informaţii sistemului DMC, iar amortizoarele devin mai rigide în interval de o milisecundă, asigurând stabilitate maximă.
    VIDEO: Primul test-drive cu noul Opel Astra
  • Opel a fost primul producător auto care a introdus un sistem avansat de suspensie adaptivă în clasa compactă, prin intermediul actualului model Astra. Fiind montat prima dată la modelul Insignia şi constituind o raritate în acest sector, sistemul FlexRide oferă şoferului posibilitatea de a alege una din cele trei setări - Standard, Sport sau Tour - adaptându-se, în acelaşi timp, în mod continuu la schimbarea stilului de conducere şi a vitezei de efectuare a virajelor. Toate cele patru amortizoare sunt controlate electronic şi se adaptează în mod continuu, în interval de milisecunde, la condiţiile de drum curente, mişcările autovehiculului şi stilul individual de conducere. Acest lucru oferă şoferului mai multă stabilitate şi o siguranţă sporită în timpul conducerii. În plus, sistemul Opel FlexRide permite şoferilor să selecteze setări adaptate propriilor nevoi sau cerinţe pentru o anumită călătorie. Pe lângă faptul că oferă o experienţă mai plăcută la volan, sistemele inteligente Opel FlexRide oferă de asemenea mai multă siguranţă în situaţiile de urgenţă. La efectuarea unei manevre de evitare în modul Tour, mai mulţi senzori ai şasiului transmit aceste informaţii sistemului DMC, iar amortizoarele devin mai rigide în interval de o milisecundă, asigurând stabilitate maximă.
    VIDEO: Primul test-drive cu noul Opel Astra
  • @ warrior "fac pariu ca habar nu ai ca volkswagen are eroarea minima la capitolul electronica 0,0001 ca esti prea prost sa stii asa ceva " Nici eu nu stiam asa ceva. Inseamna ca sunt si eu prost ca si majoritatea de pe acest forum. Te rog sa ne luminezi pe noi aia prostii ce inseamna eroarea aia. La ce anume se refera. Vrem si noi explicatii detaliate.
    VIDEO: Primul test-drive cu noul Opel Astra
  • @ warrior "fac pariu ca habar nu ai ca volkswagen are eroarea minima la capitolul electronica 0,0001 ca esti prea prost sa stii asa ceva " Nici eu nu stiam asa ceva. Inseamna ca sunt si eu prost ca si majoritatea de pe acest forum. Te rog sa ne luminezi pe noi aia prostii ce inseamna eroarea aia. La ce anume se refera. Vrem si noi explicatii detaliate.
    VIDEO: Primul test-drive cu noul Opel Astra
Pagina
1234567
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW, Audi, Hyundai, Opel, Volvo, Land Rover
  • MASINA LA CARE VISEZ camaro SS, 79
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău