• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 573 in total
  • Si eu am gasit aceleasi valori pe un alt site, din pacate nu am gasit comunicatul oficial. Audi S3 are 5.7s timpul 0 - 100 Km/h. iar acest Golf are acelasi motor, acelasi sistem de tractiune integrala, aceiasi cutie de viteze si un sasiu cel putin asemanator, Nu are cum sa fie o diferenta de 0.8 secunde intre ele.
    OFICIAL: Noul VW Golf R: 265 de cai si tractiune integrala
  • Cred ca ai uitat de faptul ca Logan-ul nu atinge in trapta intai 100 Km/h, daca ar face asta ar trebui ca motorul sa ajunga la 13.800 rpm. Am facut un calcul (daca vrei il pot scrie aici) si am ajuns la 9.72 secunde timpul 0-100 pentru un Logan 1.4 MPI, considerand un cuplu constant pana la 5500rpm de 104 Nm (masina are la 3000 rpm 112 Nm iar la 5500 are 97 Nm, 5500 rpm este turatia de putere maxima). Pare un timp prea bun, dar in acest calcul nu am luat in considerare pierderile din transmisie (care de obicei sunt de 10-15%), care ar duce timpul acesta pe la 11s, cele doua schimbari de viteze (1->2 si 2->3) si frecarea cu aerul. In fisa tehnica aceasta masina are un timp 0 - 100 Km/h de 13 secunde, asa ca sunt foarte sigur pe calculele mele. @Dutzu - nu am zis ca as fi si nici nu ma consider specialist, asta pentru ca nu sunt. Sunt o persoana careia i-a placut fizica din clasa a 9-a. @Mowgli - sunt de acord cu tine, masinile electrice care folosesc baterii pentru stocarea energiei nu sunt viitorul.
    OFICIAL: Conceptul electric Audi e-Tron dezvolta 4500 de Nm
  • Cuplul motor la roata se calculeaza in modul urmator: (cuplul de la axul motorului) * (raport de demultiplicare al treptei de viteze) * (raport de demultiplicare final - cel de la diferential) Mai sus am folosit un artificiu, deoarece nu aveam valorile acestor rapoarte de demultiplicare, si am calculat: (raport de demultiplicare al treptei intai) * (raport de demultiplicare final) = 16 daca vrei poti lua in calcul si diferentialul, care imparte cuplul intre cele doua roti motoare, deci fiecare roata are cate 900 Nm (la Logan)
    OFICIAL: Conceptul electric Audi e-Tron dezvolta 4500 de Nm
  • Sincer, nu am gasit nici rapoartele de viteza la Logan, dar am gasit un site pe care spunea ca un treapta 1 Logan-ul pe benzina (1.4 si 1.6 MPI) are 7.24 Km/h la 1000 rpm. Luand in considerare dimensiunea rotii, 185/65 R15, rezulta ca are o circunferinta de ~1.95 m ( http://www.miata.net/garage/tirecalc.html ), iar viteza de 7.24 Km.h este ~2.01 m/s, adica ~120.7 metri/minut, de aici rezulta aproximativ 61-62 rotatii ale rotii pe minut. impartind 1000 la 61 rezultatul este aproximativ 16 - deci 16 este raportul total (raport cutie viteze in treapta 1 inmultit cu raport final) Cum cuplul maxim la un 1.4 MPI este de 112 Nm, rezulta ca la roata cuplul maxim este 16 * 112 = 1792 Nm
    OFICIAL: Conceptul electric Audi e-Tron dezvolta 4500 de Nm
  • Din toate datele pe care le-ati publicat aici, mi se pare putin 4500 Nm. Din cate am inteles cele 4 motoare sunt conectate direct la axul fiecarei roti,iar un R8 V10 are cuplul maxim la roata, in treapta a 6-a, de ~1600 Nm (din pacate nu am gasit valoarea raportului primei trepte de viteza). In prima treapta de viteze un Logan 1.4 MPI are aceiasi valoare, 1600 NM cuplul la roata.
    OFICIAL: Conceptul electric Audi e-Tron dezvolta 4500 de Nm
Pagina
12345...107108109...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău