• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Singurul motiv pentur care mi-as cumpara aceasta masina ar fi daca as fi un snob, "sa-mi arat valoarea", pentru ca in afara de eventualul confort (care m-as mira sa fie cu MULT peste cel dintr-un Phantom sau Maybach) nu vad de ce mi-as cumpara asa ceva. Exteriorul este foarte urat, desi recunosc ca imi place impartirea parbrizului si a lunetei in cate doua parti, iar interiorul este prea simplu. navigatia parca a fost montata cu o ora inainte de a se face pozele, iar in rest nu are nimic ce mi-ar placea mai mult decat la un Phantom sau Maybach, cel putin acestea doua arata ca niste masini. Mai bine ar produce EB218, sau EB118, care au fost niste concepte foarte frumoase.
    OFICIAL: Bugatti Galibier, fratele cu patru usi al lui Veyron
  • Inca o data, foarte urat din partea voastra - puneti acel watermark pentru a se sti de unde a fost luata poza daca cineva o va posta pe alt site, dar la stirea despre Enzo-ul lovit in Japonia, ati taiat logo-ul celor de la Wreckedexotics.com N-ati avut nici bunul simt sa raspuindeti la comentariul meu de la stirea aia, decat ati sters comentariul de pe site.
    EXCLUSIV: BMW testeaza noul 135i
  • In afara de motor, care are o placuta pe care sccrie "6.2", si ce am citit la ei pe site, pot jura ca acesta este un Murcielago LP640. Oricum, interesanta masina, sper sa ii monteze un sistem de tractiune integrala, este mult prea multa putere pentru tractiune spate
    Americanii au creat un Lamborghini Murcielago de 1100 CP
  • Si eu consider ca Porsche (impreuna cu Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Maserati si altii din aceiasi categorie) ar trebui sa raman la productia de masini sport, eventual sedan-uri sportive, la fel cum nici nu mi-ar placea ca Land Rover sa produca un Enzo. Dar pana la urma investitorii cauta "sa produca bani", iar Cayenne a adus foarte multi bani. Daca va fi cerere suficienta, sunt sigur ca vor realiza un alt model, nu cred ca vor accepta sa piarta bani in favoarea traditiei. Iar celelalte modele off-road ale grupului VAG nu sunt neaparat echivalente, Porsche are abilitatile off-road ale lui Touareg, si in acelas timp prestatii sportiv ca ale unui Audi Q7, plus snobismul adus de sigla Porsche.
    Renunta Porsche la Cayenne?
  • De cand Citroen C4 hatchback in 3 usi se numeste Coupe?
    Muschetarul
Pagina
12345...108109110...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău