Singurul motiv pentur care mi-as cumpara aceasta masina ar fi daca as fi un snob, "sa-mi arat valoarea", pentru ca in afara de eventualul confort (care m-as mira sa fie cu MULT peste cel dintr-un Phantom sau Maybach) nu vad de ce mi-as cumpara asa ceva. Exteriorul este foarte urat, desi recunosc ca imi place impartirea parbrizului si a lunetei in cate doua parti, iar interiorul este prea simplu. navigatia parca a fost montata cu o ora inainte de a se face pozele, iar in rest nu are nimic ce mi-ar placea mai mult decat la un Phantom sau Maybach, cel putin acestea doua arata ca niste masini. Mai bine ar produce EB218, sau EB118, care au fost niste concepte foarte frumoase.
Inca o data, foarte urat din partea voastra - puneti acel watermark pentru a se sti de unde a fost luata poza daca cineva o va posta pe alt site, dar la stirea despre Enzo-ul lovit in Japonia, ati taiat logo-ul celor de la Wreckedexotics.com
N-ati avut nici bunul simt sa raspuindeti la comentariul meu de la stirea aia, decat ati sters comentariul de pe site.
In afara de motor, care are o placuta pe care sccrie "6.2", si ce am citit la ei pe site, pot jura ca acesta este un Murcielago LP640.
Oricum, interesanta masina, sper sa ii monteze un sistem de tractiune integrala, este mult prea multa putere pentru tractiune spate
Si eu consider ca Porsche (impreuna cu Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Maserati si altii din aceiasi categorie) ar trebui sa raman la productia de masini sport, eventual sedan-uri sportive, la fel cum nici nu mi-ar placea ca Land Rover sa produca un Enzo.
Dar pana la urma investitorii cauta "sa produca bani", iar Cayenne a adus foarte multi bani. Daca va fi cerere suficienta, sunt sigur ca vor realiza un alt model, nu cred ca vor accepta sa piarta bani in favoarea traditiei.
Iar celelalte modele off-road ale grupului VAG nu sunt neaparat echivalente, Porsche are abilitatile off-road ale lui Touareg, si in acelas timp prestatii sportiv ca ale unui Audi Q7, plus snobismul adus de sigla Porsche.
Ultimele comentarii
572 in total