OFICIAL: Bugatti Galibier Concept, fratele sedan al lui Veyron
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Bugatti surprinde publicul din toata lumea cu numai o zi inainte de deschiderea oficiala a Salonului de la Frankfurt. Noutatea se numeste Galibier 16C, dupa stramosul cu patru usi de la inceputul anilor '40, Type 57 C, si cea mai dificila catarare din Turul Frantei.
Potrivit comunicatului oficial, noul Galibier incearca sa combine sportivitatea specifica brandului cu eleganta si comfortul unei limuzine cu patru usi. Liniile preiau filosofia vechiului Type 35 si sunt completate de deja traditionala grila supradimensionata si de blocuri optice mari cu lumini LED.
La interior, linia exclusivista este continuata, plansa de bord fiind destul de simplista si usor de inteles chiar si pentru pasagerii de pe locurile din spate, care sunt tinuti la curent cu viteza si alti parametri importanti. Celebrul "ceasornicar" elvetian Parmigiani a pus la punct si un ceas Reverso Tourbillon special pentru Galibier, care poate fi purtat de catre proprietar.
Noul concept este propulsat de celebrul moto W16r de 8 litri, doua supraalimentatoare, regasit si pe fratele mai sportiv Veyron.
Noutatea este faptul ca unitatea poate functiona si pe etanol, aruncand o lumina ecologica asupra conceptului. Propulsorul W16 este cuplat la o cutie cu opt rapoarte si convertor de cuplu si nula un DSG asemeni lui Veyron.Caroseria conceptului a fost contruita din fibra de carbon si aluminiu, materiale regasite si la nivelul sasiului pentru a reduce masa si pentru a oferi rigiditate. Pentru a putea mentine conceptul sub control, soferul va avea la dispozitie o tractiune 4x4 si un sistem de franare din carbon ceramic.
Surse din interiorul companiei au declarat ca o decizie privind dezvoltarea unei versiuni de productie nu va putea fi luata decat in primavara anului viitor, dupa ce Galibier va face inconjurul lumii pentru a castiga reactii pozitive. Daca va primi unda verde, Galibier de serie va fi produs in 300 de exemplare anual.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Skoda a publicat mai multe imagini oficiale cu noul Elroq RS, versiunea de performanță a crossover-ului său compact. Noul model are două motoare electrice care dezvoltă împreună 340 de cai putere. (16.06)
-
Constructorul britanic de automobile anunță o serie de noutăți pentru modelul Discovery Sport. Pe listă regăsim două niveluri de echipare noi, adică Metropolitan și Landmark. (16.06)
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
hai sa va aud acuma la care i place penibil frate macar daca i puneau fata de veyron arata mai bine
nu vad nimic din ceea ce se vrea sa fie
ia priveste atent:
http://www.lincah.com/wp-content/uploads/2009/08/2010-Saab-9-5-Front-Side-View-588x352.jpg
nu vreau sa spun ca unul a copiat pe altul, ci doar ca farurile seamana destul de mult.
e ceva ce nu intelegi?
nu este deloc mai reusit Galibier decat Veyron, nici nu se compara.
P.S. interiorul e super.......nasol
exteriorul e cam nedefinit. Cromul ala scurteaza si "subtiaza" volumul unei masini pe care daca o scapa unu in Ocean o punem iara de un tsunami. Parerea mea ca e ca arata ca un dulap de pe vremea bunicii.
1. are 4 usi si haion, este hatchback, deci nici sedan nu este
2. considerand ca este "coupe cu 4 usi", inseamna ca intra in aceiasi categorie cu Aston Martin Rapide (nu DB9), Maserati Quattroporte, Mercedes CLS (considerand preturile de care vorbim, trebuie sa fie cel putin un 63 AMG, daca nu ceva de la Brabus, cu un V12 biturbo), oricare dintre aceste masini arata mai bine la exterior, iar pana la pretul Bugatti-ului poti sa iti faci interiorul pe comanda oricum vrei, "limita e cerul".
pentru toti cei care au zis ca este o masina cu "stil, clasa, frumos genial" sau ce ati mai zis (fie de interior, exterior sau toata masina) - in momentul in care i-au pus 8 tevi de esapament, s-a dus totul. Iar interiorul, sa fim sinceri acum, sunt o gramada de masini care au interor mult mai frumos, stilat sau cu clasa, si nu neaparat masini contemporane.
@illy - esti definitia snobismului. Sa-ti cumperi o masina pentru ca iti place, sau face ceva ce vrei tu (si aici exclus sau ), si nu te intereseaza pretul, este bine, dar sa iti cumperi o masina numai pentru ca e mai scumpa, trebuie sa ai probleme grave la mansarda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti
NU apuci tu ziua sa vezi din partea francezilor ceva calumea daca ne raportam la intreaga lume.daca ne raportam la lumea a 3-4-5 poate acolo mai razbat ca sunt mai ieftine dar se pare ca populatia a inceput sa nu mai muste teapa lor.