• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • @vianu media de 80 a fost data de google, nu aruncata de mine aiurea. Calculat din Tineretului pana in "Sibiu", timpul estimat cu plecare la 3 dimineata era intre 3:30 si 4:40, ceea ce inseamna o viteza medie intre 60 si 80 Km/h, (distanta este de 280Km). azi la pranz durata drumului era de 4:20, adica 64.5 Km/h viteza medie, cu ~10Km/h peste media relaizata de majoritatea masinile din test. Nu uita ca din 280Km, 110 sunt de autostrada, unde limita este de 130. Putem calcula asa: - 53 minute autostrada, viteza medie 125 Km/h - 2:37 restul de 170Km, viteza medie 65 Km/h. Nu cred ca am exagerat cu nimic, si nu am incalcat cu nimic media ta normala.
    #ElectricRomânia: Jurnal de bord, ultima zi. Sibiu-București: Final în turul electric
  • @vianu Nu vreau sa fiu carcotas, dar distanta Sibiu Bucuresti se poate face cu cel mult o pauza sau doua de pishu, in afara de e-tron nici una din masinile din test nu ar putea face asta mergand la o viteza normala, nu "la consum" excesiv. (viteza medie ar trebui sa fie peste 60 Km/h, in functie de trafic 80Km/h este o viteza medie realizabila). Pana la urma sunt masini de oras, unde au si range-ul cel mai mare.
    #ElectricRomânia: Jurnal de bord, ultima zi. Sibiu-București: Final în turul electric
  • @Calingura - a modificat destul de rapid dupa ce am scris comentariul
    Viitorul Volkswagen Golf R nu va avea un mod pentru drifturi sau direcție integrală: "Astfel de opțiuni nu sunt potrivite"
  • Pe langa faptul ca editorii nu ai nici un fel de idee despre ceea ce scriu, nici macar nu stiu sa citeasca si sa inteleaga ce se scrie in limba engleza. Nu sunt pasionati de domeniul auto, poate doar le place sa se plimbe in masini noi si/sau scumpe. Ca sa intelegeti de ce scriu asta: - Golf R va avea tractiune integrala, versiunea sportiva cu tractiune fata este Golf GTI. Tractiunea integrala este un element definitoriu al R-ului - in articolul citat de voi de la Top Gear scrie directie integrala, nu tractiune integrala. - Megane RS are directie integrala, nu tractiune integrala. Vezi articolele in care este prezentat noul lor record pe Nurburgring pentru o masina cu tractiune fata.
    Viitorul Volkswagen Golf R nu va avea un mod pentru drifturi sau direcție integrală: "Astfel de opțiuni nu sunt potrivite"
  • @Tatraurs pedalele si schimbatorul sunt luate de la BMW pentru a reduce costurile. Din cate am gasit, BMW nu mai are optiunea unei cutii manuale pe 40i, ma astept ca aceasta optiune sa lipseasca tot din cauza costurilor. Ce ma deranjeaza pe mine este pozitionarea turometrului. Nu cred ca poate fi vazut prea bine pe o masina cu volan pe stanga, fiind blocat de mana stanga a soferului si de volan. Imi place mult interiorul masinii argintii, versiunea cu mult lemn la interior nu e pe gustul meu. Acum mai trebuie sa castiga la loto, si imi iau si eu ... un Wiesmann :))
    Morgan Plus Six: design retro, arhitectură nouă și motor de 3.0 litri cu 340 CP împrumutat din gama BMW
Pagina
12345...192021...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău