• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • @Starlea In primul rand este GB nu Gb. In al doilea rand nu contest "matematica" din acest articol, ci faptul ca persoanele care au generat acest articol (CEO-ul Intel, persoana care a scris articolul initial si Daniel Popescu) au facut niste greseli, fie din neatentie, fie din lipsa de cunostinte, fie din simplu neinteres in acest subiect si dorinta de a scrie ceva astfel incat pagina sa fie deschisa si reclamele afisate. https://newsroom.intel.com/chip-shots/brian-krzanich-opens-2016-intel-developer-forum/ - puteti incepe de la minutul 47, dar la 57:40 incepe partea la care se refera acest articol. Ce ma deranjeaza la CEO-ul Intel, si ma face sa cred ca este un "business man" pur (are cunostinte minime despre domeniul in care activeaza) este expresia "the average person today generate about six to seven hundred megabits a day, by 2020 the estimate is one and a half gigabytes for the average person". Megabits si gigabytes. Este o greseala subtila, dar una pe care un om tehnic nu ar fi facut-o niciodata. Apoi zice "... will produce four thousand gigabytes a day" si despre avioane "airplane data, data coming of the jet engines, and the flight controllers, forty thousand gigabytes today". Deci avioanele transfera ACUM acele date catre coud? Nu prea cred. Este adevarat, zice ca aceste date vor trebui interpretate de ceva dupa, in cloud, si ca este nevoie sa fie tranferate acolo. Dar asta se va face doar in faza de proiectare a sistemelor autonome. Pe o masina de productie interpretareta acestor date trebuie facuta in timp real (pentru o latenta scazuta), si nimeni nu are nevoie de aceste date de la zeci sau sute de mii de masini dupa ce sistemele autonome sunt deja lansate. Cel mai bun exemplu in acest caz este Tesla. Care nici nu cred ca are nevoie de conexiune la internet pentru condusul autonom acum. Ma rog, dupa ce am vazut inregistrare video si am citit ambele articole inteleg cu s-a ajuns de la "senzorii unei masini autonome vor genera 0.75 GB de date pe secunda" la "o masina autonoma va avea nevoie de o conexiune la internet capabila sa transmita 0.75 GB/s". Telefonul fara fir intre persoane care nu inteleg ceea ce vorbesc.
    Cât de des vor pica reţelele? O maşină autonomă va consuma 4.000 GB de date de internet pe zi, la fel de mult ca aproape 3.000 de oameni
  • In articolul original scrie "Their estimates assume that the driverless car will generate .75 gigabytes per second", ceea ce inseamna ca 0.75 GB/s reprezinta cantitatea de date generata de senzorii masinii, date care sunt procesate in timp real inainte de a fi trimise mai departe sau folosite in vreun fel. Pentru comparatie, un GoPro poate inregistra cu maxim 7.5 MB/s in format 4K. In articol scrieti ca masina Google tranfera catre servere cu o viteza de 100 ori mai mare? "Your car will send and receive location data, check in on the weather, navigate traffic and so on" - asta inseamna 100MB intr-o zi maxim. BULLSHIT!!!!
    Cât de des vor pica reţelele? O maşină autonomă va consuma 4.000 GB de date de internet pe zi, la fel de mult ca aproape 3.000 de oameni
  • Din fata arata de parca capota nu este inchisa (cel putin in aceste poze)
    Acesta este noul Honda Civic: a 10-a generație a compactei nipone preia aproape integral liniile conceptului care a anunțat-o
  • @Alin - depinde si de pretul la care vor fi lansate cele doua. daca sunt la 60-80% din pretul unui GT-R, atunci 400 CP este o putere buna. Z5 probabil va folosi acelasi motor ca si M4 pentru versiunea de varf.
    Mariajul dintre BMW și Toyota va da naștere unor atleți: Z5 și Supra vor fi gata de lansare în 2018
  • Cel mai ieftin 4C este mai scump decat cel mai scump Lotus Elise. Este mai scump decat un Boxster S in echiparea de baza. Iar lista se poate continua cu: Z4 sDrive35is, SLC 43 AMG, TTS, F-Type, Mustang GT, 370Z Nismo. Asta inainte de a lua in calcul masini SH, gen 911 Garrera S. Imi place 4C, dar este greu de vandut in numar mare in aceste conditii. Este o jucarie scumpa.
    Italienii gândesc în cifre: Alfa Romeo 4C nu va mai avea un înlocuitor din cauza vânzărilor slabe
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău