• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • https://www.youtube.com/watch?v=1E6WxKNPtw8
    Când examenul psihologic trebuie repetat: un șofer american a lovit frontal un copac în timp ce vâna Pokemoni cu telefonul pe șosea
  • Trei sferturi din accidentele mortale cauzate de consumul de alcool sunt comise de barbati. Pentru ca aceasta statistica sa fie completa si sa aiba o valoare, mai trebuiesc adaugate doua procentaje: procentul barbatilor in randul soferilor care consuma alcool si procentul barbatilor in randul soferilor care isi foloses permisul si conduc cel putin cateva mii de Km pe an. Astfel se raspunde cu adevarat la intrebarile: - cine sunt mai predispusi la condusul sub influenta alcoolului? barbatii sau femeile. - o data ce au consumat alcool, cine sunt mai predispusi sa provoace un accident. Cat despre locurile 9 si 27, si asta tine de predispozitia romanilor de a conduce sub influenta alcoolului. Probabil avem nevoie de filtre mai dese vineri si sambata seara. Pedepsele sunt suficient de dure (din cate stiu eu este ridicat permisul 3 luni + amenda), doar ca trebuie si aplicata legea.
    Băutura la volan dăunează grav vieţii: 18% dintre accidentele mortale din România, provocate de consumul de alcool
  • @gigi - BlueHDI sunt motoare diesel, PureTech sunt motoare pe benzina.
    Cât consumă pe bune? Peugeot și Citroen au publicat cifrele de consum real pentru 30 de modele din gamă
  • Am cautat pe http://www.spritmonitor.de/en/ consumul mediu realizat de posesorii catorva din modelele de mai sus. Spre uimirea mea, noile consumuri declarate de PSA chiar sunt reale. Unele sunt mai mari, altele mai mici decat media spritmonior, dar diferentele sunt relativ mici (mi se pare normal sa existe niste diferente), si se anuleaza reciproc. Sper ca si alti producatori sa urmeze exemplu PSA. Cu toate acestea, tot nu as cumpara ceva de la ei ...
    Cât consumă pe bune? Peugeot și Citroen au publicat cifrele de consum real pentru 30 de modele din gamă
  • @scorpion - in cazul in care nu stiai, taxa de inmatriculare pe care o avem noi este mic copil fata de ceea ce au norvegieni de platit. Daca la noi pretul de baza al unui Golf GTI 220CP DSG este cu 8500 euro mai mic decat un Golf GTE, si taxa de inmatriculare pentru GTI este 183 euro, in Norvegia, dupa plata taxei de inamtriculare, GTE-ul este cu ~4000 euro mai ieftin. Oamenii nu decid sa cumpere hibrizi sau electrice pentru ca au capul pe umeri, ci pentru ca, dupa plata taxelor, sunt mult mai ierftine. Combinand asta si cu consum mai mic, nu este greu de vazut avantajul unui GTE, poate chiar si fata si de un 1.4 TSI. https://www.skatteetaten.no/en/Person/cars-and-other-vehicles/import-car/calculate/calculator-import/
    Revoluţia electrică vine prin scutiri de taxe: în Norvegia, aproape 40% dintre maşinile noi sunt electrice sau hibride
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău