• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • @scorpion - Porsche a produs primele doua generatii de Boxster 8 ani, la un moment dat oferind un facelift. Generatia actuala are 4 ani. Pe langa asta, 718 are acelasi ampatament cu generatia 981 (iar pentru mine asta inseamnca ca nu au schimbat sasiul).
    Se scrie istorie la Porsche: Noul Boxster a fost lansat oficial și are două motoare cu patru cilindri
  • @scorpion - este doar un facelift impreuna cu motorizari noi, nu este o generatie noua. @vali - da, sunt tot motoare boxer. @dieselgatescam - nu inteleg despre ce vorbesti. ma rog, presupun ca nu ai auzit de 912, 914, 924, 944, 968 ...
    Se scrie istorie la Porsche: Noul Boxster a fost lansat oficial și are două motoare cu patru cilindri
  • @madalescu - http://fastestlaps.com/comparisons/nj1nzg2j0bgb Lexus RC-F de 477 CP vs. BMW M4 431 CP. Este adevarat ca Lexus are 300 Kg in plus, dar cele doua masini sunt din aceiasi clasa si se bat pentru aceiasi clienti. Nu vreau sa iau in calcul designul, care pana la urma este subiectiv (mie sincer imi plac ambele, si imi plac si RS5 + C63 AMG). Dar strict ca performante, Lexus este mai slab. Cat despre cei 19 CP in plus - poate ca Mercedes C63 AMG S cu cei 510CP i-a determinat sa faca asta. Iar jantele de 20 inch nu mi se par in ton cu "Competition". Ar fi trebuit unele de maxim 19. (jante mari => anvelope cu talon mic => presiune mai mare in anvelope => suprafata de contact mai mica => aderenta mai slaba pe circuit).
    BMW desfundă țeava cailor putere pentru M3 și M4. Pachetul Competition le aduce 450 de cai
  • @scorpion & vianu - cel mai probabil masina se va putea vinde la un pret mai mare imediat dupa ce se intra in posesia ei de catre cumparatorul initial. Asta doar din cauza limitei de 40 de masini. Chiar si daca nu se va intampa asta, cei care isi permit aceasta masina isi permit sa piarda cateva sute de mii de euro in caz ca nu le place, si sa o canda la un pret mai mic decat pretul initial.
    Lamborghini Centenario: nimeni nu ştie cum arată şi cât costă, dar toate exemplarele au fost deja vândute
  • @hazard - in testele de laborator, cred ca acel motor poate atinge cel putin consumul oficial. Sunt mai multe motive pentru asta. Modul de fuctionare Eco (nu stiu ce face exact, dar presupun ca functioneaza asemanator cu softul de pacalire al emisiilor de la VAG si reduce puterea) combinat cu modul economic de conducere in cazul testelor de consum care nu cere prea mult cuplu de la motor si nu va necesita utilizarea tuturor turbinelor, duc la un consum destul de mic. Pana la urma Claudiu David a reusit un consum de 4 l/100Km cu BMW 520d xDrive pe drumuri publice. Dar da, fara a conduce cat mai economic cu putinta, valorile oficiale nu vor fi atinse in realitate. Tot ce am scris aici este valabil pentru orice masina, nu doar pentru M550d.
    După Dieselgate vine ”joia neagră” pentru Renault: acțiunile au scăzut cu 20% în urma suspiciunilor de păcălire a emisiilor
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău