• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 573 in total
  • @hazard - in testele de laborator, cred ca acel motor poate atinge cel putin consumul oficial. Sunt mai multe motive pentru asta. Modul de fuctionare Eco (nu stiu ce face exact, dar presupun ca functioneaza asemanator cu softul de pacalire al emisiilor de la VAG si reduce puterea) combinat cu modul economic de conducere in cazul testelor de consum care nu cere prea mult cuplu de la motor si nu va necesita utilizarea tuturor turbinelor, duc la un consum destul de mic. Pana la urma Claudiu David a reusit un consum de 4 l/100Km cu BMW 520d xDrive pe drumuri publice. Dar da, fara a conduce cat mai economic cu putinta, valorile oficiale nu vor fi atinse in realitate. Tot ce am scris aici este valabil pentru orice masina, nu doar pentru M550d.
    După Dieselgate vine ”joia neagră” pentru Renault: acțiunile au scăzut cu 20% în urma suspiciunilor de păcălire a emisiilor
  • Eu, la Skoda Octavia 1 1.6i, consumul real il am mai mic decat consumul afisat de computerul de bord (mediu urban, extraurban, ... oriunde). Am facut verificrea asta plin dupa plin, mai mult de 40.000 Km, si am avut consumul real undeva la 97% din consumul afisat pe bord. (din pacate aplicatia pe care o foloseam nu mai este disponibila, si nu mai am valoarea exacta)
    Mașini de vacanță: teste de consum de Sărbători cu Nissan Qashqai 1.6 dCi și BMW Seria 4 Gran Coupe 430d
  • @oglinzi - http://lmgtfy.com/?q=oglinda+periscopica
    Maşinile cu volan pe dreapta, aproape să fie interzise în România. Va trebui să-ţi iei permisul în Anglia
  • OK, acum iti inteleg punctul de vedere. Nu sunt de acord, dar cel putin il inteleg. Daca ei vor avea vanzari suficient de mari cu aces motor, de ce nu l-ar pune? Legat de engine swap - Nu m-am interesat prea mult, dar din cate stiu eu este destul complicat din punct de vedere legal sa pui un motor care depaseste cu 40% puterea initiala, sau un motor care nu a fost oficial pus pe acel model. La chip tuning singura problema este garantia ...
    Dubă cu aspirații GTI: Volkswagen Caravelle primește motorul turbo al lui VW Golf GTI
  • Eu nu am zis ca sigur nu are ESP, nu am de unde sa stiu asta. Si nici nu am zis ca sigur este o masina adusa din afara. Tot ce am zis este ca nu avem de unde sa stim daca acea masina avea sau nu ESP. Asa ca, fara informatii suplimentare, nu poti lua acest film ca o dovada ca ESP te ajuta sau mai mult te incurca.
    Accident cu decolare pe drumul dintre Botoșani și Dorohoi
Pagina
12345...313233...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău