Deja hit: noul Volvo XC90 e pe locul al doilea în vânzările Volvo la nivel mondial în ianuarie

de Mircea Meşter
Marti, 02.02.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
XC60, XC90, V40. Acesta este podiumul vânzărilor Volvo în ianuarie 2016, o lună în care suedezii au crescut cu 9.4% față de anul anterior.

Noua generație a lui Volvo XC90 nu reprezintă doar o gură de oxigen pentru marca suedeză, care astfel reușește să-și crească vânzările serios pe piețele pe care activează, ci și un motiv de optimism pentru viitorul gamei mărcii. Conform rezultatelor de vânzări pe prima lună a anului 2016, Volvo a reușit să crească cu 9.4% în vânzări la nivel mondial, iar principalul "vinovat" pentru aceste cifre este SUV-ul mărcii scandinave. 

Conform statisticilor oficiale prezentate astăzi de Volvo, suedezii au reușit să vândă 6200 de unități XC90 la nivel mondial în cursul primei luni a anului. SUV-ul care deschide o nouă direcție de design în gama de modele Volvo se află astfel pe a doua poziție în clasamentul vânzărilor mărcii, după "fratele" mai mic XC60. Acesta din urmă se pregătește anul viitor de o nouă generație, însă reușește să se păstreze în formă la capitolul comenzi, scăderea față de anul trecut fiind una minimă: -1.8% (10.200 de unități vândute în ianuarie 2016 versus 10.400 în ianuarie anul trecut).

XC60 rămâne cel mai vândut model din gama Volvo, în ciuda unei ușoare scăderi față de anul trecut.

Esential 33.761 de mașini a vândut Volvo în lume în luna ianuarie 2016.
Plusul față de ianuarie 2015 este de 9.4%.
Per total, Volvo a reușit să crească în vânzări la nivel mondial cu 9.4% față de ianuarie 2015. Marca scandinavă a terminat luna cu plus pe toate piețele importante pe care activează, iar cel mai avans a venit din China, acolo unde Volvo a înregistrat +23%. De notat că atât China, cât și SUA au potențial de creștere, pentru că cea mai mare piață pentru Volvo rămâne Europa. Aici, Volvo a sărit de 13.000 de mașini vândute în prima lună a anului.

Anul trecut, Volvo a înregistrat cel mai bun an comercial din istoria companiei, suedezii reușind să comercializeze 503.127 de mașini, cu 8% mai mult decât în 2014.

Comentarii (3)

  • Istrate
    Pai XC-90 este cel mai adaptabil SUV de aceste dimensiuni raportat ca pret-calitate si siguranta. Respect !
    16 2
  • Cred ca e mai relevant cate XC-90 au vandut comparand cu X5, ML, Q7 ...
    Im place Volvo, dar nu au vanzari prea mari (cel putin comparat cu cei trei germani), asa ca nu este prea greu ca XC-90 sa aiba vanzari bune comparat cu restul gamei.
    9 3
  • @noname00
    comparativ cu cei pomeniti de tine XC90 e mic copil.

    Chestiunea e ca piata accepta nu numai modelul asta dar numarul ridicat de exemplare este masura increderii revenirii lui Volvo pe o piata unde triada face legea. Eu cred ca pur si simplu Volvo isi ia energia mai mult din imaginea pe care si-o creeaza (si pentru care a muncit enorm) decat din profitul pe care il realizeaza din vanzari.

    Personal mai cred ca acest business chino-suedez merita inclus in strategii de succes la orice universitate de profil din lume.
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru