• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • @unckle nu cred ca este deloc urat ceea ce am zis, cred ca le-am facut un bine de fapt. Reclama aia este foarte enervanta, de ficare data cand treceam cu mouse-ul deasupra ei se deschidea mai mare si imi suna in casti mesajul reclamei, si nu statea cuminte dupa ce era inchisa prima data, se deschidea la fiecare mouse-over. Sunt de acord ca din aceste reclame si castiga mare parte din bani si ar trebui sa le las sa se deschida, asta am si facut pana acum, dar reclame precum aia m-au determinat si in trecut sa folosesc add-on-uri pentru a le bloca. Pana la reclama pentru Chevrolet nici nu mi-am dat seama ca nu am instalat AddBlock Plus. In general nu ma deranjaza reclamele, m-a deranjat aia.
    Mercedes a reprimit dreptul de a vinde maşini în Franţa, după scandalul gazului refrigerant
  • Va multumesc ca ati pus pe site reclama la Chevrolet, asta m-a determinat sa instalez si la servici Addblock Plus.
    Mercedes a reprimit dreptul de a vinde maşini în Franţa, după scandalul gazului refrigerant
  • @P$T Am comparat Insignia OPC cu modele de la Audi si BMW care au o dimensiune similara si puteri similare, pretul nu a fost luat in considerare, nu am folosit Audi S4 si BMW 335i ca alternative la Insignia OPC. Am vrut pur si simplu sa evidentiez tehnologia invechita folosit in motorul 2.8 V6 si greutatea mult prea mare a masinii. BMW 328i (care accelereaza pana la 100 la fel de repede ca Insignia OPC) are acelasi pret de baza ca aceasta. Tractiunea integrala mai scade 0.2 din timpul 0-100 Km/h al 328-ului, si costa 2500 euro. Cutia automata sport la BMW este ~2450 euro, la Insignia este ~3600 euro. Nu am verificat, dar accept faptul ca Insignia OPC este ceva mai bine dotata decat 328i, numai pachetul M (impreuna cu o Albastru Estoril si jante de 19) costa 6000 euro, si in final BMW-ul costa considerabil mai mult, dar impozitul anual este mai mic, la fel si consumul.
    Opel Insignia OPC facelift debutează la Salonul de la Frankfurt
  • 0-100 Km/h i n 6 secunde? nu este putin cam mult? BMW 335i are nevoie de 5.5s, iar 335i xDrive are nevoie de 5.3s (5.0s in cazul cutiei automate Sport), Audi S4 are nevoie de 5.0s. Pana si 328i este mai rapid. Pana la urma este de asteptat asta de la Opel, un producator care face masini cu cel putin 100 Kg mai grele decat un model echivalent de la competitori. De exemplu: cel mai usor Opel Astra este cu aproximativ 150 Kg mai greu decat cel mai usor VW Golf. Poate acesta este si motivul pentru care Opel nu afisaza pe site greutatea modelelor sale, decat un interval in care se afla greutatea.
    Opel Insignia OPC facelift debutează la Salonul de la Frankfurt
  • @! Majoritatea cred ca au la baza Toyota MR2, una din putinele masini cu motor central care sa aiba si un pret relativ mic.
    Poliţia spaniolă a arestat membrii unei reţele care falsifica maşini Ferrari şi Aston Martin
Pagina
12345...495051...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău