• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Poate au in plan un concurent hibrid pentru R8, sau poate 918 Spyder, iar in acest caz un i8 M nu isi mai are rostul.
    BMW: „Nu vom lansa un i8 M. Modelele i nu se vor amesteca niciodată cu cele M”
  • @Fan F1: nu ai inteles ceea ce am zis - Massa din 2010 are rezultate mai slabe decat Alonso, termina constant in spatele lui Alonso, de multe ori la mare distanta de el. Prin declaratia pe care a facut-o (ca Alonso este mai bun decat Schumacher) practic a zis "normal ca sunt mai slab decat el, Alonso e zeu." Doar nu te asteptai sa zica ca Alonso e cel mai slab coechipier pe care l-a avut vreodata? Pana la urma Massa, in ultimii 3 ani, a avut performante mai slabe decat Alonso, de cand e Alonso la Ferrari, Massa a avut aproximativ jumatate din punctele lui Alonso la sfarsitul campionatului. Daca are sau nu dreptate in afirmatia sa, nu am de unde sa stiu, si sincer nu imi pasa. Daca as fi Schumacher i-as raspunde scurt: "Ma friend, I need two hands to show you how many F1 championships I have won!" Si eu sunt de acord ca Massa nu mai este la fel de rapid cum era inainte de accident, dar asta nu inseamna ca trebuie luat in considerare ca pilot in functie de performantele de acum 5-6-7 ani.
    Massa a purtat negocieri cu McLaren, dar Lotus rămâne prima opţiune
  • @Cristi si FanF1 Imaginativa ca Massa ar zice despre Alonso ca este un pilot mult mai slab decat Schumacher - In conditiile in care Alonso este mai rapid decat el practic ar spune despre el ca nu merita sa fie luat nici de Caterham. Asta castiga Massa prin afirmatiile sale.
    Massa a purtat negocieri cu McLaren, dar Lotus rămâne prima opţiune
  • Si cei de la Porsche au zis, la lansarea 997 Turbo PDK, ca ei nu vor pune niciodata padele pe modelele lor, iar la facelift au pus.
    BMW: „Nu vom lansa un i8 M. Modelele i nu se vor amesteca niciodată cu cele M”
  • @f1fan daca ai fi citit articolul ai fi observat ca acest concept are fix acelasi motor ca si RS6, 4.0 V8 biturbo de 560 CP. Diferenta este ca acest concept este hibrid, adaugarea motoarele electrice duce puterea maxima la 700 CP.
    Audi Sport Quattro - un concept de 700 de cai putere anunţat pentru Frankfurt
Pagina
12345...484950...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău