• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Formula 1 2007 - acesta este motivul pentru care Vettel nu il vrea pe Alonso la RedBull si pentru care Alonso nu va vrea sa se duca la RedBull - Alonso vrea sa fie tot timpul privilegiat. Cat despre Vettel vs. Webber - Vettel este pilotul mai bun dintre cei doi. Chiar daca Webber a avut victorii si curse bune, din pacate este mai slab decat Vettel. Ca si anul trecut, cand Alonso nu a vrut inlocuirea lui Massa, probabil ca nici Vettel nu vrea un pilot foarte bun, dar pe Alonso cred ca nu il vrea din alte motive.
    Vettel: "Prefer să vină Raikkonen la Red Bull decât Alonso"
  • @Unul - Deci masinile de Formula 1 vor avea aceiasi putere ca cele de GP2. Super.
    Renault a prezentat oficial motorul V6 Turbo pentru sezoanele viitoare ale Formulei 1
  • @Andy Eu nu vreau autostrada pana la acest pod, este suficient sa fie un drum cum este cel intre Pitesti si Craiova. M-am uitat si eu la pozele facute de cei de la Google, ai dreptate, in poze nu arata asa rau, dar drumul este valurit, de multe ori incetinesc si ajung la 70 Km/h si mi se pare ca merg mult prea tare. Nu sunt numai gropi.
    Podul Calafat - Vidin, al doilea pod dintre România şi Bulgaria, a fost deschis circulaţiei
  • Ceea ce nu scrie in acest articol este descrierea infrastructurii romanesti. Drumul intre Craiova si Calafat este intr-o stare destul de proasta, fiind decat cateva portiuni bune, anul trecut sau in 2011 au inceput sa il repare. Ce-i drept, drumul de la Drobeta-Turnu Severin pana la Calafat ar trebui sa fie intr-o stare mai buna, a fost refacut in urma cu 5-6 ani. Linia de cale ferata intre Craiova si Calafat este intr-o stare mult mai proasta, cateva zeci de Km de cale ferata avand restrictie de viteza de 20-25 Km/h. Trenul de la Craiova la Calafat face mai mult de 3 ore, asta pentru o distanta de 107 Km.
    Podul Calafat - Vidin, al doilea pod dintre România şi Bulgaria, a fost deschis circulaţiei
  • Exista pe undeva inregistrarea video a conferintei de presa din aceasta dimineata?
    Hakkinen a ajuns în România pentru demonstraţia de miercuri
Pagina
12345...505152...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău