• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Daca FIA a stiut de test inaintea efectuarii acestuia, nu vad cum au dreptul sa ii pedepseasca acum. Nu imi plac aceste pedepse retroactive. Nu cred ca Mercedes ar fi facut un test de 2-3 zile imediat dupa o cursa in speranta ca va ramane secret, este imposibil asa ceva in F1. Si nici nu cred ca au testat in speranta ca vor scapa nepedepsiti, stiind ce se poate intampla (ma refer la excluderea din campionat). Iar la Monaco nu au gestionat bine pneurile datorita acelui test, le-au gestionat bine pentru ca au mers cu 2-3 secunde mai lent pe tur decat in simularile de cursa, pentru ca nu se putea depasi. Acum depinde ce vor decide dobitocii din FIA, care au introdus motoare mult mai scumpe in pentru a reduce costurile.
    Mercedes riscă să fie exclusă din sezonul 2013 pentru testul efectuat cu Pirelli
  • Daca FIA a stiut de aceste teste, si nu a luat nici o masura inaintea efectuarii lor, atunci nu au nici un drept sa penalizeze in vreun mod echipa Mercedes. E deja prea tarziu acum pentru a se lua o masura. @JugaruGabi - probabil au ales Mercedes pentru ca eu au terminat cel mai repede pneurile, asta fara sa mearga neaparat repede. Iar Mercedes a acceptat deoarece aveau nevoie de aceste teste. Crezi ca ar fi fost vreo echipa care sa fi refuzat o astfel de ocazie daca stiau ca nu incalca regulametul. Nu conteaza spiritul regulamentului, conteaza litera regulamentului. Si eu sper sa decoleze Pirelli in 2014.
    Mercedes, acuzată că a efectuat un test secret pentru evaluarea pneurilor
  • @ferr Tie ti se pare normal ca un set de pneuri sa nu reziste nici macar un tur rapid? cam la asta se rezuma pneurile Pirelli. Nu mai stiu la ce cursa din 2011 sau 2012 Schumacher a pierdut mult timp in sectorul 3 deoarece nu mai avea pneuri. Iar orice pilot acum nu poate sa mearga aproape de potentialul masinii deoarece ar trebui sa intre la fiecare 2-3 ture la boxe. Pilotii nu se mai pot bate pentru a depasi, deoarece raman fara pneuri. Iar singurele depasiri dupa primul tur sunt numai intre masini cu performante diferite sau intre masini care au pneuri in in stari de degradare diferite. Spectacolul a venit cu DRS-ul, haosul curselor a venit cu Pirelli.
    Pirelli ameninţă că se retrage din Formula 1 la sfârşitul sezonului
  • In Romania legislatia rutiera se aplica in mare parte numai in cazul unui accident sau daca se depaseste viteza legala. Nu cred ca trebuie inasprita legislatia rutiera, trebuie in primul rand aplicata cea care exista in acest moment, trebuiesc pedepsiti cei care merg pe banda de urgenta pe autostrada, si cei care depasesc coloana de 20 Km (exemple intalnite Luni). Si, eventual, pedepsiti politistii care primesc spaga.
    Victor Ponta: "Trebuie înăsprită legislaţia rutieră. Nu mi s-ar părea excesiv să confiscăm vehicule"
  • @apacheF! Iti voi raspunde printr-un comentariu pe care prima data l-am scris in urma cu un an: "Nu cred ca 2009 si 2010 au fost plictisitori. La fel si 2008, sau 2007. Poate acum sunt mai multe depasiri, dar nu ai luat in considerare DRS-ul, care a fost introdus o data cu pneurile Pirelli. Inteleg ca pneurile sa se degradeze, dar nu mi se pare normal sa nu poti face 3 ture rapide consecutive in calificari." http://www.automarket.ro/formula1/schumacher-critica-dur-pneurile-pirelli-nu-putem-pilota-la-44348.html
    Pirelli sugerează că s-ar putea retrage din Formula 1
Pagina
12345...515253...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău