• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 573 in total
  • @apacheF! Iti voi raspunde printr-un comentariu pe care prima data l-am scris in urma cu un an: "Nu cred ca 2009 si 2010 au fost plictisitori. La fel si 2008, sau 2007. Poate acum sunt mai multe depasiri, dar nu ai luat in considerare DRS-ul, care a fost introdus o data cu pneurile Pirelli. Inteleg ca pneurile sa se degradeze, dar nu mi se pare normal sa nu poti face 3 ture rapide consecutive in calificari." http://www.automarket.ro/formula1/schumacher-critica-dur-pneurile-pirelli-nu-putem-pilota-la-44348.html
    Pirelli sugerează că s-ar putea retrage din Formula 1
  • Presupun ca aceiasi bucata de metal a fost intalnita si de Massa in cursa ...
    Weekendul lui Hamilton din Bahrain, ruinat de o bucată de metal
  • Cei drept VAG pe unde s-a dus a distrus tot. Uitati-va ce a facut cu Lamborghini si cu Bugatti, sau Bentley. Niste dobitoci astia de la VAG. Inteleg ca Alfa Romeo este o legenda, si multi dintre voi se considera puristi, iar pentru ei VAG este diavolul, care a cumparat mai multe marci (Seat, Skoda) si acum produce aceiasi masina cu diferente minime sub diverse sigle, dar Fiat ce a facut cu Alfa Romeo? 166 a murit fara un urmas, 159 la fel (desi mai apare pe site-ul oficial din unele tari). Singurele modele care se mai produc sunt MiTo si Giulietta, dar tehnologia Fiat indeparteaza mare parte din potentialii cumparatori. Cati dintre voi ati avut o Alfa, ati fost multimiti dea ea si ati cumparat o a doua? Este vreunul pe aici?
    Audi va cumpăra marca Alfa Romeo?
  • @unu "Daca terminau cum trebuia erau cu ambii piloti mai sus" - iti pot raspunde destul de simplu: McLaren 2007. Vettel este un pilot mai bun decat Webber, si cel mai probabil va castiga mai multe puncte decat Webber de acum inainte, iar prin aceasta decizie a castigat 14 puncte in fata coechipierului sau, dar, mai important, a castigat 7 puncte mai mult fata de oricare alt pilot din campionat. Nu neg faptul ca decizia lui Vettel de a nu asculta ordinele de echipa este foarte urata, dar consider ca a fost o decizie corecta pentru cresterea sanselor ca Red Bull sa castige campionatul mondial la piloti. Singura problema reala cu aceasta decizie este momentul in care a fost luata - la inceputul campionatului.
    Red Bull: "Este prematur să vorbim despre 2014, dar şi Webber a ignorat ordine de echipă"
  • Stiu ca acest comentariu va fi ascuns de voturile negative foarte rapid, dar parerea mea este ca Vettel a luat decizia corecta si ca Webber a mintit cand a zis ca avea mototul pe o setare "jut get me home". Se vede clar ca s-a luptat cu Vettel, si a renuntat in a-l ataca pentru ca stia ca nu va reusi. Vettel este un pilot mai bun decat Webber, iar prin decizia sa a crescut sansele echipei de a castiga inca un campionat la piloti. Din pacate Webber este decat un pilot bun, dar nu este unul foarte bun (ma refer la nivelul F1).
    Red Bull: "Este prematur să vorbim despre 2014, dar şi Webber a ignorat ordine de echipă"
Pagina
12345...525354...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău