Cei drept VAG pe unde s-a dus a distrus tot. Uitati-va ce a facut cu Lamborghini si cu Bugatti, sau Bentley. Niste dobitoci astia de la VAG.
Inteleg ca Alfa Romeo este o legenda, si multi dintre voi se considera puristi, iar pentru ei VAG este diavolul, care a cumparat mai multe marci (Seat, Skoda) si acum produce aceiasi masina cu diferente minime sub diverse sigle, dar Fiat ce a facut cu Alfa Romeo? 166 a murit fara un urmas, 159 la fel (desi mai apare pe site-ul oficial din unele tari). Singurele modele care se mai produc sunt MiTo si Giulietta, dar tehnologia Fiat indeparteaza mare parte din potentialii cumparatori.
Cati dintre voi ati avut o Alfa, ati fost multimiti dea ea si ati cumparat o a doua? Este vreunul pe aici?
@unu
"Daca terminau cum trebuia erau cu ambii piloti mai sus" - iti pot raspunde destul de simplu: McLaren 2007.
Vettel este un pilot mai bun decat Webber, si cel mai probabil va castiga mai multe puncte decat Webber de acum inainte, iar prin aceasta decizie a castigat 14 puncte in fata coechipierului sau, dar, mai important, a castigat 7 puncte mai mult fata de oricare alt pilot din campionat.
Nu neg faptul ca decizia lui Vettel de a nu asculta ordinele de echipa este foarte urata, dar consider ca a fost o decizie corecta pentru cresterea sanselor ca Red Bull sa castige campionatul mondial la piloti. Singura problema reala cu aceasta decizie este momentul in care a fost luata - la inceputul campionatului.
Stiu ca acest comentariu va fi ascuns de voturile negative foarte rapid, dar parerea mea este ca Vettel a luat decizia corecta si ca Webber a mintit cand a zis ca avea mototul pe o setare "jut get me home". Se vede clar ca s-a luptat cu Vettel, si a renuntat in a-l ataca pentru ca stia ca nu va reusi. Vettel este un pilot mai bun decat Webber, iar prin decizia sa a crescut sansele echipei de a castiga inca un campionat la piloti.
Din pacate Webber este decat un pilot bun, dar nu este unul foarte bun (ma refer la nivelul F1).
Ce nu imi place la noul GTI este mia de euro pentru inca 10 CP, din punctul meu de vedere ar fi trebuit sa vina standard cu ceva mai mult de 220 CP (240-250 ar fi fost perfect), in "lupta numerelor" pleaca cu un dezavantaj.
Interiorul imi place foarte mult, si probabil acesta va fi motivul principal pentru alegerea Golf-ului.
In tabelul de mai sus, pe langa viteza maxima ceruta de BaditzaEx, ar trebui adaugata si greutatea, Ford, Renault si VW sunt intre 1350 si 1382 Kg, Mazda are 1460 iar Opel are 1550 Kg.
Ca performante nu am nici o indoiala ca Megane este cel mai rapid, in toate testele comparative numai asta am auzit, are cea mai "tare" suspensie si cel mai bun raport putere/greutate, dar faptul ca e disponibil numai in 3 usi poate indeparta unii potentiali clienti. Pe de alta parte caroseria in 3 usi aduce un plus de rigidicate.
Cel mai apropiat concurent al Golf-ului mi se pare Focus, oricare dintre acestea doua si Megane mi se pare o alegere foarte buna.
Mazda 3 are un motor invechit care consuma mult si, cel putin in Romania, este intr-o clasa de impozitare superioara concurentilor ei, iar Astra este prea grea (este mai grea decat un BMW 328i sau un Audi A5 2.0 TFSI 211 CP), ceea ce face ca puterea in plus sa fie folosita inefiecient, asta duce la o crestere a consumului.
Ultimele comentarii
572 in total