• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • @Mfa_MFA - VW nu ofera garantia Koreenilor pentru ca nu au nevoie sa faca asta pentru a vinde masini. Koreeni folosesc aceasta garantie extinsa pentru a face ceea ce a facut Cosmote in Romania in in urma cu cativa ani pentru a ajunge la acelasi nivel cu Vodafone si Orange - au destabilizat piata in favoarea lor.
    Volkswagen Golf R se lansează în 11 februarie
  • @william - mai multe detalii gasesti aici: http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#Emission_standards_for_passenger_cars Interesant ca in 2006 Renault vindea masini Euro 3, si tot ei comenteaza acum despre taxele pentru acele masini.
    Renault România revine asupra declaraţiei privind dublarea timbrului de mediu
  • @BaditzaEx - hai sa punem problema altfel - aceasta taxa a fost introdusa din doua motive: 1. presiunile renault asupra statului roman, pentru a vinde mai multe masini frantuzesti, in special dacii, bagate pe gat romanilor. 2. aducerea de bani la "bugetul de stat." Din puncutul meu de vedere aceasta taxa nu are nici o legatura cu poluarea. Trecand peste aceste motive, sa presupunem ca acesta taxa chiar a fost pusa pentru protejarea mediului - comparat cu celelalte probleme ale Romaniei, nu crezi ca aceasta protejare a mediului este ca si cum s-ar da cu un puf de parfum o persoana care nu s-a mai spalat de cateva luni? Nu cred ca reprezinta asta o prioritate, mai bine ar face ceva sa nu se mai poata trece "pe nashpa" RAR-ul, si in acel moment ai scapa de rablele de pe strazi, intr-un mod corect pentru cetateni. Taxa de prima inmatriculare nu este ceva de aruncat, sunt de acord ca pentru o masina mai veche (15-20-30 ani), cum sunt cele non euro, sa se plateasca o taxa de inmatriculare mai mare, dar o masina Euro 4 mie mi se pare (din punct de vedere al vechimii, normei de poluare si dotarilor de securitate) o masina perfect acceptabila. Atata timp cat este in stare buna/perfecta de functionare, nu vad de ce trebuie platita o taxa aberant de mare, mai ales ca aceasta noua taxa va fi platita si pentru masinile deja inmatriculate.
    Şeful Dacia: "Cerem dublarea timbrului de mediu pentru Euro 3 şi Euro 4"
  • Problema mea cu taxele pentru Euro 4 este urmatoarea - masinile Euro 4 nu sunt chiar masini poluante (ma refer la masini care functioneaza in parametri normali, si trec RAR-ul fara spaga). Din ce am citit cea mai mare diferenta se face la masini Diesel, cele Euro 5 au cantitatea de particule mult mai mica, presupun ca asta implica obligativitatea folosirii unui filtru de particule. in rest diferentele nu sunt chiar asa mari, mai ales ca exista si masini Euro 4 cu filtru de particule. Tabelul de aici cred ca este de ajutor - http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#Emission_standards_for_passenger_cars Oricum, degeaba ne certam noi aici, toate aceste taxe au un singur scop - aducerea de bani la "bugetul de stat" (mai exact buzunarele proprii), nimanui din parlament nu-i pasa de poluarea produsa de masini.
    Şeful Dacia: "Cerem dublarea timbrului de mediu pentru Euro 3 şi Euro 4"
  • In acest sezon, pe Hungaroring, cel mai rapid timp in calificari la F1 a fost 1:20.953, la GP2 cel mai rapid timp in calificari a fost 1:28.980, deci 8 secunde diferenta. Daca adaugam 5 secunde la timpul masinilor de F1 asta inseamna ~3 secunde fata de GP2? Nu prea au gandit regulamentul pentru 2014.
    Monoposturile din 2014 ar putea fi cu cinci secunde mai lente
Pagina
12345...545556...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău