• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Crede cineva ca poluarea creata datorita arderii combustibilului de catre masinile de F1 in timpul unui sezon complet reprezinta mai mult de 1% din cat poluaza Formula 1 la nivel global pentru ca exista?
    Motoarele V8 ar putea fi utilizate în paralel cu unităţile turbo în 2013
  • Dupa cum vad eu problema ar fi exact invers. daca nu s-ar elimina aceste gaze si atunci cand acceleratia nu este apasata ar influenta aerodinamica cu acceleratia. Cat despre considearea componentelor motorului ca elemente aerodinamice mobile mi se pare o tampenie, ar insemna sa se interzica suspensia iar presiunea in anvelope sa fie aceiasi pentru toti. pentru ca si acestea influenteaza aerodinamica, masina este mai joasa la viteze mari. Martin Brundle a zis-o foarte bine - trebuie tinut cont si de faptul ca echipele care folosesc acest sistem trebuie sa care mai multa benzina, pentru ca in timpul unei curse vor arde mai multa. Asa ca ce vor pierde prin interzicerea acestui sistem vor castiga prin masina mai usoara.
    Hispania ameninţă cu proteste la Monaco privind regulamentul evacuărilor
  • Pentru o masina care este folosita zilnic acest zgomot este ingrozitor. Dar aceasta masina nu va fi folosita zilnic. Pacat ca aceasta masina nu va fi folosita decat pentru concursuri de eleganta, sau foarte rar pe strada sau pe vreun circuit.
    2xVIDEO: Cum sună motorul noului Aston Martin V12 Zagato
  • pentru ca anumite caractere nu pot fi folosite, nu mi s-a afisat corect ceva mai sus: In loc de "Audi quattro" trebuia sa fie "Audi [model] [motorizare] quattro"
    FOTO EXCLUSIV*: Audi testează cel mai puternic A1
  • Din pacate nu ai inteles ce am scris mai sus: denumirea "quattro" are doua cazuri de folosire: - Audi quattro - se refera la faptul ca acel model are tractiune integrala - sistem de tractiune integrala quattro - se refara la tipul tractiunii integrale. In articol scrie ca este tipul sistemului de tractiune integrala este quattro, iar eu asta am zis ca este gresit. Din aceasta cauza am scris ca este o diferenta foarte fina, dar este extrem de importanta. Aceiasi gresala o face si v*** de Vicky Butler Henderson, care a zis despre RS3 ca este echipat cu "legendarul lor sistem de tractiune integrala quattro", ceea ce este total fals. Pur si simplu ma deranjaza reclama falsa, din cauza aceata am pus aceste doua comentarii. In practica: haldex = subvirator spre neutru, nu se pot face cerculete, nici pe zapada (decat daca se modifica software-ul care controleaza haldex-ul, si il blocheaza tot timpul) torsen = neutru spre supravirator, se pot face cerculete.
    FOTO EXCLUSIV*: Audi testează cel mai puternic A1
Pagina
12345...798081...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău