Acum am observat, aveti o gresala pe site - antrenamentele libere pentru Monaco se vor tine Joi, nu vineri. Vineri este o sarbatoare acolo, dar nu stiu mai multe detalii.
Crede cineva ca poluarea creata datorita arderii combustibilului de catre masinile de F1 in timpul unui sezon complet reprezinta mai mult de 1% din cat poluaza Formula 1 la nivel global pentru ca exista?
Dupa cum vad eu problema ar fi exact invers. daca nu s-ar elimina aceste gaze si atunci cand acceleratia nu este apasata ar influenta aerodinamica cu acceleratia.
Cat despre considearea componentelor motorului ca elemente aerodinamice mobile mi se pare o tampenie, ar insemna sa se interzica suspensia iar presiunea in anvelope sa fie aceiasi pentru toti. pentru ca si acestea influenteaza aerodinamica, masina este mai joasa la viteze mari.
Martin Brundle a zis-o foarte bine - trebuie tinut cont si de faptul ca echipele care folosesc acest sistem trebuie sa care mai multa benzina, pentru ca in timpul unei curse vor arde mai multa. Asa ca ce vor pierde prin interzicerea acestui sistem vor castiga prin masina mai usoara.
Pentru o masina care este folosita zilnic acest zgomot este ingrozitor.
Dar aceasta masina nu va fi folosita zilnic. Pacat ca aceasta masina nu va fi folosita decat pentru concursuri de eleganta, sau foarte rar pe strada sau pe vreun circuit.
pentru ca anumite caractere nu pot fi folosite, nu mi s-a afisat corect ceva mai sus: In loc de "Audi quattro" trebuia sa fie "Audi [model] [motorizare] quattro"
Ultimele comentarii
573 in total