Din pacate nu ai inteles ce am scris mai sus: denumirea "quattro" are doua cazuri de folosire:
- Audi quattro - se refera la faptul ca acel model are tractiune integrala
- sistem de tractiune integrala quattro - se refara la tipul tractiunii integrale. In articol scrie ca este tipul sistemului de tractiune integrala este quattro, iar eu asta am zis ca este gresit.
Din aceasta cauza am scris ca este o diferenta foarte fina, dar este extrem de importanta.
Aceiasi gresala o face si v*** de Vicky Butler Henderson, care a zis despre RS3 ca este echipat cu "legendarul lor sistem de tractiune integrala quattro", ceea ce este total fals.
Pur si simplu ma deranjaza reclama falsa, din cauza aceata am pus aceste doua comentarii.
In practica:
haldex = subvirator spre neutru, nu se pot face cerculete, nici pe zapada (decat daca se modifica software-ul care controleaza haldex-ul, si il blocheaza tot timpul)
torsen = neutru spre supravirator, se pot face cerculete.
"cu ajutorul unei tracţiuni integrale quattro" - nu prea cred ca are loc un sitem de ctune integrala quattro in aceasta masina. in plus pentru quattro este nevoie de motor longitudinal. daca nu au pus quattro pe RS3, nu cred ca vor pune nici pe S1. vor pune tot 4-motion.
sistem de tractieune integrala quattro = torsen
A3 quattro = A3 cu tractiune integrala
Este o diferenta foarte subtila.
La Dacia pe site cel mai ieftin Logan 1.2 16V GPL este 9100 Euro, nu 8300, iar fara GPL este 8200, nu 6500. Si zic asta dintr-un singur motiv - este inacceptabil sa dai peste 4000 euro pe o masina fara AC. Trebuie sa fii cu adevarat dobitoc.
Probabil ca pretul mai mare cerut pe 1.6 8v este o consecinta a costurilor suplimentare de productie, este destul de greu sa faci sa arate ca nou un motor uitat de mai bine de 11 ani in depozite, s-a pus mult praf pe el.
Ultimele comentarii
573 in total