• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 573 in total
  • Din pacate nu ai inteles ce am scris mai sus: denumirea "quattro" are doua cazuri de folosire: - Audi quattro - se refera la faptul ca acel model are tractiune integrala - sistem de tractiune integrala quattro - se refara la tipul tractiunii integrale. In articol scrie ca este tipul sistemului de tractiune integrala este quattro, iar eu asta am zis ca este gresit. Din aceasta cauza am scris ca este o diferenta foarte fina, dar este extrem de importanta. Aceiasi gresala o face si v*** de Vicky Butler Henderson, care a zis despre RS3 ca este echipat cu "legendarul lor sistem de tractiune integrala quattro", ceea ce este total fals. Pur si simplu ma deranjaza reclama falsa, din cauza aceata am pus aceste doua comentarii. In practica: haldex = subvirator spre neutru, nu se pot face cerculete, nici pe zapada (decat daca se modifica software-ul care controleaza haldex-ul, si il blocheaza tot timpul) torsen = neutru spre supravirator, se pot face cerculete.
    FOTO EXCLUSIV*: Audi testează cel mai puternic A1
  • "cu ajutorul unei tracţiuni integrale quattro" - nu prea cred ca are loc un sitem de ctune integrala quattro in aceasta masina. in plus pentru quattro este nevoie de motor longitudinal. daca nu au pus quattro pe RS3, nu cred ca vor pune nici pe S1. vor pune tot 4-motion. sistem de tractieune integrala quattro = torsen A3 quattro = A3 cu tractiune integrala Este o diferenta foarte subtila.
    FOTO EXCLUSIV*: Audi testează cel mai puternic A1
  • La Dacia pe site cel mai ieftin Logan 1.2 16V GPL este 9100 Euro, nu 8300, iar fara GPL este 8200, nu 6500. Si zic asta dintr-un singur motiv - este inacceptabil sa dai peste 4000 euro pe o masina fara AC. Trebuie sa fii cu adevarat dobitoc. Probabil ca pretul mai mare cerut pe 1.6 8v este o consecinta a costurilor suplimentare de productie, este destul de greu sa faci sa arate ca nou un motor uitat de mai bine de 11 ani in depozite, s-a pus mult praf pe el.
    OFICIAL: Dacia Logan 1.2 16V cu GPL costă 8.300 de euro în România
  • Nu suna ca o rasnita, dar nici ca Zonda.
    Cum sună motorul noului Pagani Huayra pe circuit
  • Ai dreptate, sunt 71.388, am tastat gresit, imi cer scuze. Acum am observat si eu gresala.
    29 de maşini despart BMW de Mercedes în topul vânzărilor din SUA
Pagina
12345...808182...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău