In luna Aprilie vanzarile de masini de lux in SUA au fost:
BMW - 18.801
Mercedes - 18.042
Lexus - 17.576
Cadillac - 13.127
Acura - 11.604
Audi - 10.018
Lincoln - 7.236
Infiniti - 6.761
Land Rover - 2.982
Jaguar - 1.249
In primele 4 luni ale acestui an vanzarile de masini de lux in SUA au fost:
BMW - 71.417
Mercedes - 41.338
Lexus - 64.932
Sursa acestor date este sursa articolului citat ca fiind sursa acestui articol, deci mi-au trebuit 5 minute de "cercetare" (care evident ca nu a fost facuta de cei de la Automarket) pentru a afla valorile reale.
http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110504/COPY01/305049674/1283
DSG-ul cu 7 trepte suporta un cuplu maxim de 250 Nm, ceea ce este sub cuplul maxim dezvoltat de 2.0 TDI si 2.0 TFSI. DSG-ul cu 6 trepte suporta un cuplu maxim de 350 Nm (cel putin prima versiune de DSG6).
pentru mog - este normal sa foloseasca aceleasi motoare pe mai multe modele, crezi ca motoarele puse pe Cee'd nu sunt folosite si pe Hyundai i30? cele doua masini sunt de fapt acelasi model, au doar cateva diferente estetice.
Cat despre pretul mai mare al modelelor VW - probabil ca il merita, daca nu l-ar merita atunci de ce se mai vand aceste masini? Cum a zis si cineva mai sus, nu cred ca ti-ai fi luat tot Cee'd daca ti-ai fi permis un Golf VI.
In schimb trebuie sa iti dau dreptate despre gurile de ventilatie din spate la un Scirocco, le-am vazut la PBV. Dar sincer, ai mai vazut vreo problema la modelul acela?
Am urmarit intreg turul lui Vettel, si am observat ca la ei coboara cel mai mult aripa fata raportata la partea de sus al nasului masini, deci practic se schimba forma masinii, nu are nici o legatura cu coborarea suspensiei, sau inclinarea masinii. Deci explicatia aceasta este o abureala totala.
"evacuarea tipica de RS" ??? va rog sa imi ziceti si mie un model RS de la Audi produs in ultimii 10 ani care sa aiba 4 evacuari. Este un "simplu" Audi S4, care are jante de RS5. Evacuarea este evacuare tipica modelelor S.
Evacuarea tipica de RS este compusa din doua terminatii ovale mari, cate una pe fiecare parte (exceptie face RS3).
Un singur lucru ma ingrijoreaza - pana acum concurentul pentru Gallardo, R8 V10 si Ferrari F430 a fost 911 (997) Turbo (S). Daca vor scoate un model special poiectat sa se bata de la egal la egal cu Gallardo LP560-4, MP4-12C si 458 Italia asta inseamna ca nu va mai exista 911 Turbo?
Ultimele comentarii
573 in total