Intreb pentru ca titlul si descrierea facuta acestui spot publicitar nu prea are legatura cu mesajul reclamei.
"Niet elk oud vrouwtje is even betrouwbaar. Elke Golf gelukkig wel." se traduce: "Not every old lady is just as reliable. Fortunately, each Golf." ~= "Nu orice batrana este la fel de demna de incredere. Din fericire fiecare Golf este" (e o traducere facuta cu Google Translate, deci nu este foarte exacta, dar am tradus idea mesajului)
Poate am fost putin ignorant cu masinile hiride si complet neinteresat de masinile americane (cu foarte putine exceptii), iar aceasta masina este la intersectia ambelor categorii, dar poate sa imi spuna cineva ce este asa special la Volt?
Rotile intradevar sunt mai late pe fata decat pe spate, asta am gasit dupa ce am cautat stirea in mai multe locuri (printre care si Audi.de). 235/35 R19 au pe fata, 225/35 R19 pe spate. Cred ca din cauza sistemului de tractiune integrala au facut asta, care trimite mai multa putere pe fata.
Franele sunt de 310 mm pe spate, dar pe fata sunt de 370 mm (adio jante mai mici si anvelope mai ieftine iarna)
Cat despre pret, mi se pare prea apropiat de cel al lui Audi S4 (51.800 in Germania cu cutie manuala si 54.250 cu cutie S-Tronic), care are si sitemul de tractiune integrala quattro, cel cu torsen, nu haldex-ul de pe VW Golf. Apropriat ca pret mai este si BMW 335i (335si).
@adi - in germania pretul pentru S3 Sportback cu S-Tronic este de 40.800 euro, deci diferenta este de putin peste 9.000 euro, cea ce conteaza mult
Nu mi se pare normal faptul ca s-a ales data de 1 noiembrie ca data de la care devin obligatorii anvelopele de iarna. De exemplu aceasta perioada, in care mai sunt aproape 20 grade Celsius ziua.
Cat despre neplata daunelor de catre asiguratori depinde la fel de implementare. Daca vinovatul este cel cu anvelope de vara si asiguratorii refuza plata daunelor catre cel care a fost lovit, si care avea anvelope de iarna ... e mai complicat.
Nu ai inteles ce vroia sa zica Andrei. Numarul mic de unitati vandute si numarul mic de Km parcursi face total irelevant faptul ca este masina care polueaza cel mai mult (dintre cele care inca se vand).
Ma intreb de cate ori polueaza mai mult in 100 Km toate VW Polo vandute anul acesta fata de toate Pagani, Koenigsegg si Bugatti Veyron vandute in toti anii de fabricatie, si am zis pe 100 Km pentru a nu lua in calcul faptul ca aceste supercar-uri nu fac mult mia putini Km in fiecare an fata de un Polo.
Ultimele comentarii
573 in total