• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Daca sunteti sigur ca totul a fost corect si ca ambele masini au fost stock, fara nici un fel de modificare fata de cele vandute clientilor, am doua intrebari: - de ce in film sunt maxim 10 persoane prezente (probabil toti angajati BMW)? - cand vom putea vedea o astfel de demonstratie live, in care pot veni si oameni cu masinile cumparate de ei?
    VIDEO: BMW dovedeşte că xDrive este superior lui quattro
  • Ori ati vrut sa transmiteti mai departe gluma (proasta, as putea adauga) ori habar nu aveti de masini si cum functioneaza un sistem de tractiune integrala. Sa presupunem ca cei de la BMW nu au facut nimic Q5-ului pentru ca acesta sa nu poata urca (adica nu au scos siguranta de la EDL), dar nu vi se pare ciudat ca X3-ul a urcat fara sa se invarta deloc rotile in gol pe role? X3-ul (ca si Q5) nu are diferential central blocabil, deci este imposibil sa nu se invarta deloc rotile in gol. Pentru BMW rolele au fost blocate.
    VIDEO: BMW dovedeşte că xDrive este superior lui quattro
  • Ori ati vrut sa transmiteti mai departe gluma (proasta, as putea adauga) ori habar nu aveti de masini si cum functioneaza un sistem de tractiune integrala. Sa presupunem ca cei de la BMW nu au facut nimic Q5-ului pentru ca acesta sa nu poata urca (adica nu au scos siguranta de la EDL), dar nu vi se pare ciudat ca X3-ul a urcat fara sa se invarta deloc rotile in gol pe role? X3-ul (ca si Q5) nu are diferential central blocabil, deci este imposibil sa nu se invarta deloc rotile in gol. Pentru BMW rolele au fost blocate.
    VIDEO: BMW dovedeşte că xDrive este superior lui quattro
  • @emu - cum a zis cineva mai sus - anvelopele all-season sunt o gluma. Cum am scris mai sus - nu trebuie sa iti cumperi 4 anvelope in acelas timp, poti cumpara prin mai doua, si in octombrie inca doua. Iar daca le mai gasesti si SH pe kadet-ul tau nu te costa toate 4 mai mult de 3 mil. stiu ca e mult cand nu ai bani, dar nici mie nu-mi place cand primul la semafor are anvelope de vara si, daca plecare e si putin in panta (2% e suficient), nu trece decat el cand e verde. Mai sunt altii care considera ca daca au tractiune fata e suficient sa puna pe fata anvelope de iarna, dar intr-o curba imediat se invart. Cea mai trista faza am vazut-o iarna trecuta cand un BMW avea decat pe spate anvelope de iarna, si a incercat sa faca pe zapada cerculete. Nu a reusit. Si mai e ceva - anvelopele le cumperi o data, si daca sunt noi le folosesti cel putin 4-5 ani. Mai ales daca faci parte din categoria celor care nu isi permit, atunci clar esti cineva care nu face multi Km, si te vor tine lejer 5 ani. Ti se pare mult 100 ron pe an ca sa mergi in siguranta?
    Noul Cod Rutier va interzice circulaţia pe timp de iarnă fără anvelope corespunzătoare
  • Sunt de acord ca o problema majora este costul, dar daca te gandesti la costul de reparatii in cazul unui accident, fie el si minor, niste anvelope sh care costa sub 100 ron bucata si care te tin cel putin o iarna sau doua, nu mai par asa scumpe. iar daca cauti putin pe aici vei gasi anvelope de iarna de la 130 lei bucata. Si mai e ceva - nu te obliga nimeni sa le cumperi pe toate 4 o data, poti cumpara cate doua, la 3 - 4 luni diferenta, numai ca majoritatea se gandesc ca au nevoie de anvelope de iarna dupa prima ninsoare.
    Noul Cod Rutier va interzice circulaţia pe timp de iarnă fără anvelope corespunzătoare
Pagina
12345...868788...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău