• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Ce nu imi place la Fifth Gear este ca din cele 60 minute alocate emisiunii o parte sunt pierdute astfel: 14 - reclame pe care isi ia bani 1-2 - generice 5 - (cel putin) ce va urma in emisiune 5 - "noi suntem cei mai buni, ha ha ha" - laudarea de propriei emisiuni, asta ma enerveaza cel mai mult. Cele 14 minute pentru reclame nu trebuia sa le includ, pentru ca noi nu le vedem si pe acelea, dar totusi, in mod normal se astepta si dupa acelea. Iar in ceea ce priveste obiectivitatea ... nu stiu cata obiectivitate este in a spune ca o masina a castigat un duel numai pentru ca a avut un timp cu 0.1 secunde mai bun pe circuitul lor, mai ales ca cele doua masini nu au fost conduse de aceiasi persoana. (la Top Gear spun decat ca a fost mai rapida, si ca ei prefera ... ce prefera)
    Ben Collins (fostul Stig) a fost angajat de Fifth Gear
  • Nu-mi place un singur lucru - nu este hibrid. Daca tot au pus un motor mic, pentru cunsum si pentru imagine, nu inteleg de ce nu l-au facut si hibrid. Au tehnologia necesara. Poate ar fi consumat prea putin. 204 CP nu este chiar asa putin precum pare (vechiul S320 CDI avea 224 CP), dar pentru o masina de lux eu as vrea ceva mai multi caluti.
    Premieră: Mercedes introduce un motor cu patru cilindri pe S-Klasse
  • Cred ca sunt destul de multe pe meleagurile tarii. Mi se pare normal sa fie pedepsiti acesti oameni, au nesimtirea sa ceara ajutor de incalzire cand ei isi cheltuie banii pe masini scumpe cu motoare monstruoase. Spre deosebide de saracii care isi cumpara Fiat 500 Abarth, Mini Cooper S, VW Golf TSI de 160 CP, sau noile diesel-uri de sub 1.6, pe care le au si Ford, Peugeot, Renault ... Inteleg ca sunt oameni care nu au veniturile declarate si asa incearca sa nu le mai dea ajutorul de incalzire, dar nu este o metoda buna de gasire a acelor persoane.
    Posesorii de automobile cu motoare de peste 1.6 litri nu vor mai primi ajutoare de încălzire
  • Consumul nu este 3.9 l/100 Km (cel putin asa scrie in articolul original). Confundati galonul imperial (4,546 litri) cu galonul US (3.785 litri)
    Citroen DS4 Racing, un rival pentru Renault Megane RS şi Golf R
  • Cei de la autoexpres au scris bine, 1.6 THP, care e benzina. Vad ca in ultimul timp s-au inmultit foarte mult greselile pe automarket.
    Citroen DS4 Racing, un rival pentru Renault Megane RS şi Golf R
Pagina
12345...878889...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău