• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • In linie dreapta nu cred ca va fi mai rapid decat McLaren F1, cu atat mai putin decat Veyron. Pe circuit m-as mira sa fie mai lent decat Veyron-ul, cel putin pe circuite mai virajate. VW stie ca Veyron-ul nu este suficient de rapid pe circuit, cel putin nu pentru cei 1001 CP pe care ii are. Din punct de vedere al confortului si interiorului este suficient sa tinem cont de faptul ca Veyron este de 4-5 ori mai scump, Asa ca m-as mira sa fie superior McLaren -ul. Sunt doua masini din clase total diferite. McLaren MP4-12C se bate cu Audi R8 V10, Porsche 911 Turbo S, Ferrari 458 Italia si Lamborghini Gallardo, fata de care este cel putin mai puternic.
    McLaren anunţă cele 35 de oraşe unde va fi disponibil MP4-12C
  • Internaut. Cel putin asta am inteles eu. n-are nici o legatura cu Mercedes Benz ... decat ca a pus sigla lor.
    Mercedes-Benz Hexawheel: studiu de design
  • Nu cred ca este valabil pentru toate modelele si pentru toate optiunile posibile. Cu navigatia vad cum ar putea face pe A5 si A6 (nu stiu sigur daca si pe A4) care oricum au ecranul pentru navigatie. Pe ei i-ar costa maxim 100 euro in plus sa puna si navigatia, care poate decat sa fie activata software. In rest scrierea in memorie a hartilor si a programului de navigatie pe ei nu ii costa nimic, sau pretul este infim, ii costa doar dezvoltarea acestuia. La suspensia adaptiva la fel, i-ar costa mai mult amortizoarele si controlul acestora, dar pana la urma nu s-ar apropia de cat costa montarea aceste optiuni in momentul acesta. Incalzirea in scaune - probabil ca i-ar costa mai putin sa le produca pe toate direct cu incalzire, s-ar simplifica linia de productie. In schimb: faruri/stopuri led, scaune sport, ... in principal chestii de design nu se pot incadra in randul celor "downloadabile". Indiferent ce optiuni vor putea fi activate in acest mod, eu vad o problema mare - securizare impotriva diverselor crack-uri. deocamdata NU exista un program 100% sigur, care sa nu poata fi piratat. Sigur cineva va descoperi o modalitate de activare a acestor optiuni, si aici ar putea pierde Audi.
    Audi vrea să ofere maşini pe care îţi downloadezi elementele opţionale dorite
  • Nu. In Romania R8 V10 este cu 30.000 euro mai scump decat versiunea V8 ... deci 35.700 cu TVA. Din aceasta suma scadem pretul acestui pachet - diferenta devine ~10.400. Poate ca inca pare ca e mai bine sa cumperi V8-ul si sa ii adaugi putere, dar stoc V10 vine cu mai multe dotari standard, iar doua sunt: Bang & Olufsen Soundsystem (1.349 - 1.605 cu TVA) si faruri LED (3.459 - 4116 cu TVA), deci mai scadem din acea diferenta 5.721 euro cel putin, adica diferenta este maxim 4.700. Sunt sigur ca mai sunt si alte dotari pe care le are in plus V10, dar nu am timp sa le caut acum Cred ca acest pachet este orientat mai mult pentru cei ce si-au cumparat deja un V8, si doresc mai multa putere.
    APS dopeaza Audi R8 V8
  • Nu cred ca au dat spaga. Si oricum, au fost foarte stricti examinatorii. Buletinul trebuia sa il ai langa dosar, daca aveai portofelul in mana pentru a scoate buletinul nu era bine, nu vroiau sa isi asume nici un risc de a fi reclamati pentru luare de mita. Probabil ca trebuia vorbit cumva inainte de examen cu ei, nu stiu cum se facea.
    STUDIU: Femeile au nevoie de mai multe lectii decat barbatii pentru obtinerea permisului
Pagina
12345...979899...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău